۱ـ انتظار فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: وحدت و اخوت بین نیروهای مسلح وجود دارد؛ اما انتظار رهبر معظم انقلاب تقویت انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح است. سردار سرتیپ محمد شیرازی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه ...
۱ـ انتظار فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: وحدت و اخوت بین نیروهای مسلح وجود دارد؛ اما انتظار رهبر معظم انقلاب تقویت انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح است. سردار سرتیپ محمد شیرازی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه رهبری در ابتدای حکم انتصاب حجت‌الاسلام محمد حسنی به این سمت سه مدال افتخار به وی دادند که البته مسئولیت ایشان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: رهبری در این حکم بر ارتقای بصیرت و معنویت کارکنان ارتش تأکید کرده و بر لزوم توجه به خانواده‌ها اشاره داشتند که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم. وی با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام آل‌هاشم، رئیس پیشین این سازمان تصریح کرد: وقتی دفتر رهبری ایشان را برای استان آذربایجان شرقی معرفی کردند، حضرت آقا فرمودند من انتصاب آقای آل‌هاشم را می‌پذیرم؛ ولی برای ارتش هم دغدغه دارم که این نشان از رضایتمندی آقا از خدمات حجت‌الاسلام آل‌هاشم است.

۲ـ بدهی خارجی ایران چقدر است؟
تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از تغییرات حجم بدهی خارجی ایران نشان می‌دهد، این بدهی طی روندی رو به رشد حدود ۹۱۰ میلیون دلار در سال ۱۳۹۵ افزایش داشته است. حجم ‌بدهی خارجی ایران در سه ماهه اول سال پیش حدود هفت هزار و ۵۷۱ میلیون دلار، در سه ماهه دوم حدود هفت هزار و ۹۱۰ میلیون دلار و در سه ماهه سوم حدود هفت هزار و ۸۴۰ میلیون دلار بوده که در انتهای سال به هشت هزار و ۴۸۱ میلیون دلار رسیده است. بنا بر این گزارش، حجم صادرات کالا در سال گذشته به ۸۳ هزار و ۹۷۸ میلیون دلار رسیده که در مقابل آن وارداتی در حدود ۶۳ هزار و ۱۳۵ میلیون دلار ثبت شده است. بر اساس این، تراز حساب جاری ایران در پایان سال ۱۳۹۵ به ۱۶ هزار و ۳۸۸ میلیون دلار می‌رسد. جزئیات این گزارش حاکی از آن است که تراز بازرگانی ایران در سال گذشته حدود ۲۰ هزار و ۸۴۳ میلیون دلار بوده است.

۳ـ سردار سلیمانی نفر اول یک نظرسنجی خارجی
علی هاشم، مدیر شبکه تلویزیونی المیادین لبنان، پس از آزادسازی موصل از سلطه گروهک تکفیری داعش، در صفحه شخصی خود در توئیتر یک نظرسنجی به اشتراک گذاشت. او در این نظرسنجی، نام سه نفر از افراد شناخته‌شده‌ را ذکر کرد و پرسید: برنده واقعی پس از آزادسازی موصل، مرکز سابق خلافت داعش کیست؟ ۱ـ حیدر العبادی؛ ۲ـ قاسم سلیمانی؛ ۳ـ دونالد ترامپ؛ ۴ـ هیچ کدام. از بین این سه نفر، سردار قاسم سلیمانی با ۵۷ درصد، حیدر العبادی با ۲۰ درصد و دونالد ترامپ با چهار درصد در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. گفتنی است، موصل عراق طی روزهای گذشته به طور کامل از لوث وجود گروهک تکفیری داعش پاک شد.

۴ـ انفعال مدیران و عقب‌گرد سینما
پروانه معصومی گفت: پس از وقوع انقلاب اسلامی و زمانی که استفاده از حجاب در سینما آغاز شد، برکات زیادی در این هنر به وجود آمد و خانواده‌های متعددی که پیش از انقلاب به دلیل نشان دادن صحنه‌های بی‌پروا و… به سینماها نمی‌رفتند، با خیال راحت توانستند به سینما بروند. این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه افزود: متأسفانه امروزه به دلیل انفعال بسیاری از مدیران سینمایی و فرهنگی ما بار دیگر شاهد آن هستیم که در برخی آثار سینمایی از زنان تنها استفاده ابزاری می‌شود؛ البته بخش عمده‌ای از این مشکلات از جانب همین دست بازیگران است که به این افراد اجازه هر گونه سوء‌استفاده‌ای را می‌دهند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64361

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.