نماینده مردم بندرعباس:
نماینده مردم بندرعباس در بازدید از بخش احمدی حاجی آباد ،افزود: محور سیاهو-احمدی یکی از دغدغه های مهم مردم بخش احمدی است که فراتر از استان باید پیگیری شود تا مرتفع شود. ...

به گزارش پیارم ؛ احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد دیدار و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد و گفت: مشکلات مردم را اولویت بندی کرده ایم ومصمم هستیم با همراهی مردم مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی در خصوص مشکلات این بخش،افرود: محور سیاهو-احمدی یکی از دغدغه های مهم مردم بخش احمدی است که فراتر از استان باید پیگیری شود تا مرتفع شود.

 

وی تصریح کرد: بیان همه مشکلات توسط مردم و نمایندگان آنها درشوراهای اسلامی و دهیاران به حق بوده است و باید عزم و اراده باشد تا این مشکلات حل شود عدم انگیزه مدیران برای انجام کار و تقسیم کار در دولت و دستگاه های اجرایی وظیفه خود انجام دهند.

مرادی اظهار کرد: مجموعه آب و برق هیچ وقت نمی توانند مشکل را حل کنند و همچنین دیگر دستگاه هم به همین منوال و آنچه مهم است عدم انگیزه در وجود بعضی مدیران است با توجه به اینکه در اوایل انقلاب نه تجهیزات و سیستم خوب نبود ولی کارهای مهم انجام گرفت درعوض انگیزه و اعتماد بود که این اتفاق افتاد.

 

نماینده مردم بندرعباس تنها توجیه نادرست برخی مسئولان در مرتفع کردن مشکلات را اعتبار دانست و افزود: برخی مسئولان تنها توجیه خود در جهت رفع مشکلات مردم اعتبار عنوان می کنند که این خوب نیست و درسایر استان ها تقاضا و همت و حرکت است اما در استان هرمزگان ما این چنین نیست باید پول بیاید تا پیگیری کرد.

نماینده مردم بندرعباس تصریح کرد: شرمنده و سرافکندگی از ماست که باید داد مردم دائما بلند باشد باید تاسف خورد که چه موقعیت هایی وجود دارد ولی استفاده نمی شود ازبیان و تکرار مطالب شرمنده ام که شش ماه یک قول میدهند ولی اجرا نمی کنند این بدبینی مردم به نظام است.

 

وی با بیان اینکه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد یکی از محروم ترین بخش های کشور است ؛ خاطر نشان کرد: در گذشته بشاگرد از محرومترین مناطق کشوربود ولی درحال حاضر بخش احمدی محروم تر از بشاگرد محسوب می شود که فاصله آن تا مرکز استان ۳۰۰ کیلومتر می باشد و این بخش تا مرکز شهرستان ۱۲۰ کیلومتر است و باید به آن توجه شود .

 

مرادی بیان کرد: بنده توفیق داشتم تاکنون ظرف یک سال و دوماه نمایندگی بیش از ۱۰بار به احمدی سفر کنم و با مردم تمام روستاها دیدار داشته باشم و مشکلات آنها مشاهده کنم و به جد پیگیری خواهم کرد که این یکی از وظایف نماینده مجلس است.

 

نماینده مردم بندرعباس در ادامه گفت : وقتی مشکل راه،اشتغال جوانان ومشکلات روستاها حل نشود طبیعی است مهاجرت از روستاها بیشتر می شود.

 

وی درخاطر نشان کرد: به مسئولان استان و شهرستان و کشوری این مشکلات را انعکاس خواهم داد و وظیفه خود می دانم پیگیر مسائل و مشکلات شما مردم باشم.

 

مرادی نماینده مردم بندرعباس در ادامه سفر خود به بخش احمدی حاجی آباد از روستاهای توشهر ،میرحسنی،پور،مازگرد ،گدارعربو،گدارشاه و شهر سرگز بازدید کردند و همچنین از منازل آسیب دیده بارندگی های زمستانی که هنوز مردم با مشکل مواجه هستند بازدید به عمل آمد .

وی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواستار سریع درخواست های مردم شد در خصوص منازل آسیب دیده بارندگی های زمستانی که پیگیری کنند.

 

مرادی از کم کاری مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم گلایه داشتند و خواستار جدیت مسئولان دراین زمینه شدند تا مردم مدام داد از فقر و محرومیت و گرفتاری نزنند.

 

قطعی مکرر تلفن براثر هوایی بودن فیبر نوری ،پایین بودن کیفیت برنامه های تلویزیونی ، خرابی شبکه آبرسانی حوزه داخلی و روستاهای توابع آن ،مشکل خرابی راه سیاهو –احمدی و فارغان –احمدی روی هم ۳۲کیلومتر است از مشکلات بخش احمدی شهرستان حاجی آباد است.

 

مشکلات بدهی بانکی کشاورزان ودرخواست بخشودگی دیرکرد آن ، تکمیل راه ارتباطی پور- مازگرد و پور – کوهشاه شمالی ،راه اندازی سالن ورزشی شهر سرگز احمدی ،نبودن امکانات تفریحی و مطالعاتی به خصوص کتابخانه درمنطقه از جمله خواسته های عمده مردم اهالی بود که در دیدار مرادی نماینده مردم بندرعباس از روستاهای بخش احمدی بود مردم ، شوراها و دهیاران مشکلات را بازگو کردند.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64349

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.