راننده کامیون به هنگام تخلیه‎بار در روستای دشت آشکارا  از توابع شهرستان حاجی آباد بر اثر برخورد کمپرس با کابل برق راننده و شاگردش جان خود را از دست دادند.   به گزارش پیارم حاجی آباد ، ریاست اداره برق  حاجی آباد ضمن تائید این خبر به پیارم گفت: این راننده در حال تخلیه بار ...

راننده کامیون به هنگام تخلیه‎بار در روستای دشت آشکارا  از توابع شهرستان حاجی آباد بر اثر برخورد کمپرس با کابل برق راننده و شاگردش جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد ، ریاست اداره برق  حاجی آباد ضمن تائید این خبر به پیارم گفت: این راننده در حال تخلیه بار کود شیمایی بود که کمپرس کامیون با سیم کابل برق برخورد کرد.

 

مهندس شجاعی افزود: این راننده  ۲۷ ساله و ۵۳ ساله ساعت ۱۱ صبح روز جمعه در هنگام تخلیه بار در حوالی روستای دشت آشکارا حاجی آباد  بود که با برخورد اتاق کمپرسی کامیون در هنگام تخلیه بار با سیمهای سه فاز برق، دچار برق گرفتگی شد.

 

وی ادامه داد: تلاش تکنسین های ۱۱۵ حاجی آباد  در محل حادثه برای احیاء راننده حادثه دیده متاسفانه جواب نداد و این پدر و پسر خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است دشت آشکارا با پست حدودا چهل کیلومتر فاصله دارد وفرعی که تعداد زیادی ترانس روآن نصب شده باشد امکان نصب کات اوت فیوز از نظر فنی نمی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64265

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.