همزمان با هفته قوه قضائیه و با حضور حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان، ساختمان جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار پیارم، رئیس کل دادگستری هرمزگان چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این ساختمان اظهار داشت: ساختمان جدید دادگستری حاجی آباد در ...

همزمان با هفته قوه قضائیه و با حضور حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان، ساختمان جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پیارم، رئیس کل دادگستری هرمزگان چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این ساختمان اظهار داشت: ساختمان جدید دادگستری حاجی آباد در زمینی به مساحت دو هزار و شصت و سه مترمربع و زیربنای یک هزار و سیصد و چهل متر مربع در سه طبقه با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
حجت الاسلام محمدصادق اکبری تصریح کرد: احداث این پروژه از تیرماه سال ۱۳۹۱ آغاز شد و امروز هفتم تیرماه سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید .
وی تاکید کرد: با افتتاح این ساختمان مسئولیت دستگاه قضایی شهرستان حاجی آباد در خدمت رسانی مطلوب به مردم این بخش سنگین تر می شود که امیدوارم رسیدگی به پرونده ها و مشکلات قضایی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
در شامگاه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی رئیس دیوان عالی کشور که در آن زمان بلند پایه ‌ترین مقام قضایی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شد در حادثه بمب ‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط سازمان مجاهدین خلق در حین سخنرانی به شهادت رسید.
جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید آیت الله دکتر بهشتی، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه، شورای فرهنگ عمومی کشور هفته اوّل تیرماه را بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64118

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.