امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز جهان اسلام داغدار این غده سرطانی رژیم صهیونیسمی است که امام راحل فرمودند که این غده سرطانی باید از بین برود و این غده عربستان و ال سعود را فرا گرفته است و غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیسمی است. به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز جهان اسلام داغدار این غده سرطانی رژیم صهیونیسمی است که امام راحل فرمودند که این غده سرطانی باید از بین برود و این غده عربستان و ال سعود را فرا گرفته است و غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیسمی است.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر  اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی خدا بود و امید آن داریم که خداوند متعال همه ما را مشمول عنایات خویش قرار دهد و همه ما از فیوضات ارزشمند این ماه بهره‌مند شده باشیم و تأثیر آن را در زندگی خود ببنیم.

 

وی افزود: باید از دستاوردهای ارزشمند ماه مبارک رمضان و عبادت در این ماه بخصوص در شب‌های قدر صیانت کنیم و قدر عبادات در این ماه را به خوبی بدانیم.

امام جمعه حاجی آباد اظهار کرد: امروز جهان اسلام داغدار این غده سرطانی رژیم صهیونیسمی است که امام راحل فرمودند که این غده سرطانی باید از بین برود و این غده عربستان و ال سعود را فرا گرفته است و غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیسمی است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین دردهای امروز جهان اسلام، بی‌توجهی برخی سران کشورهای اسلامی به آینده ملت‌های مسلمان و تبعیت آنان از شیطان بزرگ در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است که سبب شده تا اکنون در این روز مبارک نیز شاهد وجود جنگ، قتل، ترور و خونریزی در چندین کشور اسلامی باشیم.

مختاری تصریح کرد: تمام مشکلات مسلمانان جهان و منطقه امروز به واسطه رژیم نجس صهیونیسم است همین ها داعش را در منطقه به وجود آوردند و به جان مسلمانان انداختند.

مختاری با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه عنوان کرد: از نیروهای زحمت کش سپاه تشکر می کنم که با آن دستان توانمند خود قدرت ایران را در منطقه به همه جهانیان و استکبار ثابت کردند و این عیادی عربستان سعودی که با دلارهای نفتی آنها داعش تجهیز می شود بدانند ایران همیشه مقتدر بوده و هست و هیچ کس جرات نگاه چپ به ایران ندارد.

برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در حاجی آباد با هماهنگی‌های ویژه میان دستگاه‌های مسؤول با نظم و انسجام بسیار خوبی برگزار شد و نیروهای انتظامی نیز به خوبی در ایجاد نظم و هماهنگی جهت برگزاری این نماز جمعه تلاش داشتند.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64070

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.