سفر هفته پیش استاندار هرمزگان و کابینه اش به حاجی آباد با حواشی و اهانت به امام جمعه بخش احمدی همراه بود که واکنش سخت حجت الاسلام منصوری را بهمراه داشت. ...

سفر هفته پیش استاندار هرمزگان و کابینه اش به حاجی آباد با حواشی و اهانت به امام جمعه بخش احمدی همراه بود که واکنش سخت حجت الاسلام منصوری را بهمراه داشت.

 

 حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه،در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره هتاکی استاندار هرمزگان در سفر هفته پیش به بخش سرگز احمدی گفت:علی رغم برنامه ریزی های انجام شده بود، بعنوان نماینده بخش در آن جلسه حاضر شدم که استاندار با اظهاراتشان و تذکر بنده برنامه را بهم ریختند و مکان  را ترک کردند.

 

امام جمعه احمدی اظهار کرد:همه برنامه های سفر استاندار  از قبل طراحی شده بود که خودشان تشریف بیاورند و از خودشان تعریف کنند و بعد بروند.

 

وی خطاب به استاندار هرمزگان افزود: اگر برای رسیدگی به امورات مردم آمده اید که باید حرف مردم را هم بشنوید نه اینکه هتاکی کنید و بروید.

 

منصوری با اشاره به رویه استاندار هرمزگان در دوران صدارتشان تاکید کرد:در سال های اخیر بی ادبی ها و اهانت های از سوی مجموعه استانداری صورت گرفته که بعد از آن آقایان تکذیبیه می دهند و می گویند ما نبودیم! ما نگفتیم و با یک معذرت خواهی سروته همه چیز را میبندد.

 

وی با اشاره به حضور استاندار در بخش احمدی یادآور شد: جادری تذکر بنده را با بی ادبی پاسخ دادند اما شخصیت بنده اجازه نخواهد داد که مثل ایشان بی ادبانه صحبت کنم در برابر تذکر بنده گفتند حرفهای ما به مزاجت خوش نمیاید.

 

امام جمعه بخش احمدی تاکید کرد: امروز بعنوان یک سرباز کوچک ولایت با افتخارعرض می کنم هر کلامی که کوچکترین تعریضی نسبت به رهبری ما داشته باشه به مزاج ما خوش نمی آید و در برابر او خواهیم ایستاد.

 

وی در واکنش به صحبت های استاندار هرمزگان در خصوص سند ۲۰۳۰ بیان کرد:صحبت از اصل سند ۲۰۳۰ نشان از روحیه تفرقه انداز ایشان دارد وگرنه تکلیف این سند مشخص است  و حتی خود دولت این سند را از دستور کارخود خارج کرده است.

 

منصوری ادامه داد: رهبر انقلاب در جلسه دو روز پیش در خصوص سند ۲۰۳۰فرمودند:” اهمیت این مساله خیلی بالاست و ساده انگارانه است که ما بخواهیم بگوییم این سند الزام آور نیست”.

 

وی تاکید کرد: چه لزومی دارد که ما قبول کنیم و بعد عمل نکنیم چرا که در ابتدا قبول کردن این سند به منزله اجرای آن است و  چه لزومی دارد که این اتفاق بیفتد.

 

 

امام جمعه احمدی خطاب به استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:آنجایی که رهبر عزیز و مراجع ما اظهار نظر فرمودند، شما که هیچ حتی بزرگتر از شما هم عددی نیست که بخواد اظهار نظر کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64051

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.