مدیر کمیته امداد حاجی آباد از ویزیت رایگان ۱۶۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی در این شهرستان خبر داد. مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای سلامت مجریان طرح‌های خودکفایی و با هدف آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با پیشگیری از بیماری‌های قلبی و مساعدسازی ...
مدیر کمیته امداد حاجی آباد از ویزیت رایگان ۱۶۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی در این شهرستان خبر داد.

مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای سلامت مجریان طرح‌های خودکفایی و با هدف آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با پیشگیری از بیماری‌های قلبی و مساعدسازی محیط کار از نظر بهداشتی، تعداد ۱۶۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی با اخذ قرار داد به مراکز درمانی معرفی و ویزیت رایگان شدند.

وی با بیان اینکه در این معاینات خدماتی از قبیل تست بینایی‌سنجی، تست روانشناسی، تست تنفس، آزمایشات اولیه خون به مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه شده است، افزود: مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای این تعداد از مجریان طرح‌های خودکفایی به مراکز درمانی و تخصصی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد حاجی آباد خاطرنشان ساخت: اجرای این طرح در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «کسی که بیمار است جز رنج بیماری درد دیگیری نداشته باشد» و کمیته امداد تلاش دارد با استفاده از امکانات موجود بتواند برای رفع مشکلات و ارتقای سلامت خانواده‌های نیازمند گام بردارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64048

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.