امام جمعه حاجی آباد گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از فیوضات قرآن کریم است و بدون شک در آخرت از همه ما درباره میزان عمل به قرآن و آموزه‌های الهی موجود در آن سوال خواهد شد. ...
امام جمعه حاجی آباد گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از فیوضات قرآن کریم است و بدون شک در آخرت از همه ما درباره میزان عمل به قرآن و آموزه‌های الهی موجود در آن سوال خواهد شد.
 ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از  قرآن کریم است

به گزارش پیارم؛ حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته ضمن تسلیت شهادت امیر المومنین (ع) گفت: امیر المومنین علی (ع)شخصیت بی بدیل و بی نظیری است که آدم انگشت به دهان چنین شخصیتی است.

 

مختاری اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از فیوضات قرآن کریم است و بدون شک در آخرت از همه ما درباره میزان عمل به قرآن و آموزه‌های الهی موجود در آن سوال خواهد شد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اشاره کرد و افزود: برای اداره درست کشور و مدیریت فرصت ها  باید از تجربیات گذشته استفاده کرد.

امام جمعه حاجی آبادمهم ترین تجریبات گذشته را بحث وحدت ملی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید وحدت ملی را قدر بدانند و با تمام وجود استفاده کنند.

 

مختاری ادامه داد: تجربه دوم که مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان اشاره کردند” اعتماد نکردن به آمریکا است” و امروز خود اروپایی ها هم اعلام می کنند به آمریکا قابل اعتماد نیست که ما هم خودمان غیر اعتماد بودن آمریکا را تجربه کردیم .

 

امام جمعه شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: علاوه بر تجربیات گذشته اصلی ترین ملاک منافع ملی است مسئولان نظام  تصمیم های خود را بر اساس منافع ملی بگیرندکه با «هویت ملی و انقلابی ملت ایران» در تعارض نباشد.

وی اضافه کرد: هویت ملی ایران براساس سه عنصر «مسلمان بودن، انقلابی بودن و عمق تاریخی» شکل می گیرد و در تعریف هویت ملی حتماً باید این سه عنصر مد نظر قرار گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=63916

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.