به گزارش پایگاه خبری هرمز،، محمد شریف زاهدی مدیر موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین میناب از تاسیس اولین شعبه آموزش های قرآنی برای روستا های شرق استان در کشپیری خبر داد. وی گفت :این روستا با وجود استعداد های زیاد قرآنی در آینده نزدیک به مرکز آموزشهای قرآنی در شرق روستا های استان تبدیل خواهد ...

به گزارش پایگاه خبری هرمز،، محمد شریف زاهدی مدیر موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین میناب از تاسیس اولین شعبه آموزش های قرآنی برای روستا های شرق استان در کشپیری خبر داد.

وی گفت :این روستا با وجود استعداد های زیاد قرآنی در آینده نزدیک به مرکز آموزشهای قرآنی در شرق روستا های استان تبدیل خواهد شد.

شریف زاهدی بیان داشت :برای آموزش قرآن از ۸ روستای دیگر به این مکان مراجعه می کنند و روستای کشپیری با وجو ۵۲ خانوار در زمینه های قرآنی بسیار فعال بوده و استعدادهای فرهنگی ،قرآنی زیادی در این روستا وجود دارد.

IMG 9902 300x225 تاسیس اولین شعبه قرآنی در شرق روستا های استان +تصویر

لازم به ذکر است روستای کشپیری ۸۰ کیلومتر از میناب فاصله داشته و اکثر مردم آ؛نجا کارگر بوده واز کم ترین امکانات رفاهی برخوردا است.

وی افزود: فعالیت های خود جوش مردمی برای ساخت حسینیه و تشکیل موسسه قرآنی سبب گردید تا موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین میناب نیزآنها را در تشکیل این مکان کمک کند.

شریف زاهدی گفت: ساخت مکتب القرآن بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و چون تعداد فراگیران قرآنی در این روستا زیاد است ،این مکان به عنوان مرکز فعالیت های قرآنی در شرق استان تبدیل خواهد شد.

IMG 9841 300x225 تاسیس اولین شعبه قرآنی در شرق روستا های استان +تصویر

گفتنی است با توجه به عدم وجود مصالح وامکانات موجود در این منطقه مردم قرآن دوست این روستا با جمع آوری یارانه های خود اقدام به ساخت حسینه ای برای برپایی مراسمات مذهبی کرده اند که تا کنون ۸۰ درصد آن تکمیل شده و برای ادامه ساخت آن نیازمند توجه بیشتر مسئولین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=6303

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.