خطیب جمعه شهراحمدی عملیات تروریستی تهران را تلنگری برای همه مسئولین که در جامعه با یکدیگر با یکرنگ و یک پارچه  باشند و دست از نفاق بردارند. به گزارش پیارم، حجت الاالسلام منصوری با بیان اینکه ماه رمضان ،ماه نزول قرآن وانس و مجالست با آن است و قرآن را بهترین کتاب خدا دانستند وتصریح ...

خطیب جمعه شهراحمدی عملیات تروریستی تهران را تلنگری برای همه مسئولین که در جامعه با یکدیگر با یکرنگ و یک پارچه  باشند و دست از نفاق بردارند.


به گزارش پیارم، حجت الاالسلام منصوری با بیان اینکه ماه رمضان ،ماه نزول قرآن وانس و مجالست با آن است و قرآن را بهترین کتاب خدا دانستند وتصریح کرد: قرآن کتاب اخلاق،سیاست ،دیانت و انسانیت می باشد.
وی با توجه به آیات و روایات اهمیت ماه مبارک رمضان و تلاوت قرآن کریم برای نماز گذاران جمعه نکاتی بیان کردند وخواستند که با این کتاب الهی که یادگار پیامبر اسلام درمیان امت اسلامی است به خوبی از آن استفاده کنند و نگذاریم در خانه هایمان گردوغبار برروی آن بنشیند.

وی بیان کرد:  در روز قیامت سه چیز درپیشگاه خداوند متعال از ما شکایت می کنند اول مسجدی که مطروکه شده ومردم واهل آن منطقه درآن نماز نمی خوانند ،دوم عالمی که درمیان جاهلان باشد واز اواستفاده نکنند وسوم قرآن کریم که رها شود به حدی که غبار آن رافراگرفته باشد وکسی قرائتی برآن ندارد.
امام جمعه احمدی از همه نمازگذاران خواستند که از فضیلتهای این ماه رحمت ومغفرت بهره کافی ببرند .
حاج آقا منصوری در خطبه دوم باتوجه به مسئله عملیات ترورستی تهران تصریح کردند ،این عملیات تلنگری بود برای مسئولین که درجامعه با یکدیگر یکرنگ و یکپارچه باشند ودست از نفاق بردارند .
وی افزود: انتخابات پرونده اش بسته شده ولی هنوز در فضای مجازی وجامعه بحث میشود که جایز نیست تااین حد به مسائل آن دامن بزنند و وقتی صحت انتخابات تاییدشد همه باید دست دردست هم دهند ودنبال رفع مشکلات مردم باشند و بحث انقلابی و ضد انقلاب نیست تمام مسئولین انقلابی هستند اما اختلاف سلیقه باعث به وجود آمدن کینه وکدورت باشد همه باید باهم برادر باشند.
وی ادامه داد: تمام مسئولین نظام باید بدانند در این کشور یک نفر بیشتر نیست که دیدبان این انقلاب است آن هم رهبر معظم انقلاب است و همه باید گوش به فرمان او باشند و هر چه رهبری فرمودند در تمام امورات فصل الخطاب است .
وی نسبت به سند ۲۰۳۰بیان کردند حرف وحدیثهای زیادی به دنبال دارد که رهبری عزیز یک کلام عنوان کردند اصلا صلاح نیست درخصوص آموزش وپرورش ما از بیرون تصمیم بگیرند وخاصیت اجرا در درون ندارد که بعضی اقدام براین کار کرده بودند و می دانستند این انقلاب برپایه و اساس خون شهدا وخانواده های شهدا دارد .
وی در پایان تصریح کرد: مسئولین می دانند نظام جمهوری اسلامی واسلام عزیز ما دشمان زیادی دارد ،به خاطر اینکه مارا تحت فشار قراردهند به بهانه های مختلف چنگ می زنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62741

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.