امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: حوادث تروریستی تهران کوچک تر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در واقعه تروریستی تهران تسلیت گفت ...

 

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: حوادث تروریستی تهران کوچک تر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در واقعه تروریستی تهران تسلیت گفت و اظهار کرد: این گونه جنایات کوچک تر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند و عمل اینها چیزی جزء نفرت بیشتر مردم ایران و منطقه از امریکا نیست و ملت ایران متحد و با عزم راسخ پیش خواهد رفت.

مختاری افزود: امروز مسئولین و مردم ما باید قدر نعمت امنیت و وحدت عمومی جامعه و نهادهای امنیت ساز را بدانند امروز ما باید قدر سپاه بسیج سربازان گمنام امام زمان نیروهای اطلاعات انتظامی و ارتش را باید بدانیم و امنیت کشور بردوش همه این عزیزان است در این چند سال اخیر صدها عملیات تروریستی را برای کشور ما برنامه ریزی کردند ان هم با همکاری لانه جاسوسی امریکا انگلیس و دلارهای نفتی عربستان ولی با تلاش نیروهای امنیتی کشور تمام این طوتئه ها خنثی شد.

وی بیان کرد: دشمنان داعش را راه انداختن برای ایران درست است که بهانه آنها شام و عراق بود ولی همه این ها برای نفوذ بر ایران است اینجاست که انسان باید قدر مدافعان حرم و شهدا را بداند اگر این نیروهای امنیتی در عراق و سوریه نبودند ما هر روز باید شاهد این چنین حوادث می بودیم.

مختاری ادامه داد: مدافعان حرم ما درهای در خانه را برداشتند و به در سوریه و عراق بردند همه این ها جان خود را برسر دست برای دفاع از اسلام و کیان دین اسلام گرفتند و اگر ما در سوریه و عراق جلو داعش نمی ایستادیم باید امروز در کرمانشاه ،هرمزگان در جلو داعش می جنگیدیم.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: امروز باین حادثه ای که اتفاق افتاد انهایی که به شهدای مدافع حرم گستاخی کردند باید برگردند و پیش خدا توبه کنند و بروند دست و پای پدران و مادران شهدای حرم را ببوسند اگر اینها نبودند چه اتافقی در کشور ما می افتاد امروز باید همه متوجه این نکته باشند از انچه که باعث خدچه دار شدن اقتدار و تحریک امنیتی در کشور می شود بپرهیزند و مقام معظم رهبری در مناظرات انتخاباتی این نکته ها را توضیح دادند و گفتند نکاتی که در مناظرات مطرح می شود اینها گسل های امنیتی و قومی و مذهبی را تحرک می کند.

مختاری خطاب به کسانی که اقدام به تحریک مذهبی و قومی کرده و می کنند افزود:با توجه به حوادثی که اتفاق افتاده کسی حق ندارد تحریک قومیتی و مذهبی بکند و این واقع نباید بزرگ نمایی بشود و هم انهایی که به این ها پول دادند و انها را تحریک کردند و سازمانهای جاسوسی انها در اختیار داعش است و راه نقشه و سلاح تجهیزات به انها دادند همون ها اعلام عزا و همدردی می کنند اینها قصه اشان قصه بزرگنمایی این حادثه در ایران است و چشم و گوش نیروهای امنیتی ما باید باز باشد که باز هم است صدها عملیات ناکام ماننده است و ما از این عزیزان تشکر می کنیم.

وی بیان داشت: بزرگنمایی حادثه ترور یعنی اینکه ایران آسیب پذیر شده است و موضع باید مثل موضع مقام معظم رهبری باشد که این ترقه بازی ها در عزم و اراده ملت ایران تغییری ایجاد نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هفته گذشته در حرم مطهر امام راحل(ره) اظهار کرد:امام و انقلاب هویت کشور را عوض کردند در زمان طاغوت کشور ما یک کشور بی هویت و دنباله رو غرب در همه امور(سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی) بود،اما امام راحل کشور ما را به یک کشور صاحب فکر و مستقل و یک کشور پیشرونده در منطقه و دنیا  تبدیل کرد.

مختاری در ادامه تصریح کرد: امام راحل در همان ابتدای انقلاب جوانان را وارد میدان کارو زار کردند و استحکام درونی امام و ایمان ایشان و همین که امام اهل بیان در مواضح صریح بودند و جذابیت های حرف و کلام امام باعث پیروزی ایشان شد .

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: دهه شصت یک دهه حساس و ناشناخته است و اخیرن هم به وسیله برخی از بلند گوها و صاحبان بلندگوها مورد تواضع قرار گرفته است خوب است که ملت به این نکته دقت وی›ه ای داششته باشند دهه شصت دهه آزمون های بزرگ ملت ایران بود خشن ترین تروریست را ما در دهه شصت چیزی حدود ۱۷هزارشهید از کسبه و بازاریان دانشجوو همه بزرگان نهضت ما مثل شهید باهنر و بهشتی و غیره… داشتیم و دهه شصت دهه جنگ تحمیلی و و پیروزی انقلاب اسلامی است.

مختاری افزود: مسئولان کشوری از این قدرت بسیج کنندگی انقلاب غفلت نکنند ملت ما چه قبل و چه بعد از انقلاب همیشه در صحنه حاضر بودند و ما باید قدر این ملت را دانست امروز هم برای علاج درد اقتصاد باید دست دراز کنید به سمت ملت و ملت دست شما را رها نخواهند کرد .

امروز بعضی ها می خواهند انقلابی گری را نقطه مقابل عقلانیت قرار بدهند و انقلابی بودن عین عقلانیت است و عقلانیت یعنی اینکه انسان اصل و ریشه اینها را بشناسد .

امام راحل از همان ابتدا فرمودند امریکا قابل اعتماد نیست امروز مسئولین ما دارند اعتراف می کنند که امریکا قابل اعتماد نیست ملت ما تجربه کرد و در قضیه برجام برجام و هروز هم تحریم های جدید امریکا بر علیه کشور ما وضع خواهد شد این آمریکا قابل اعتماد نیست و روی دیوار این آمریکا نمی شود یادگاری نوشت عقلانیت یعنی حقیقت آمریکا را فهمیدند .

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62683

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.