به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان حاجی اباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم ، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی از جلوی فرمانداری شهرستان تا محل پارک عمران برگزار شد. صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی فرمانداری شهرستان آغاز تا محل ...

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان حاجی اباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی از جلوی فرمانداری شهرستان تا محل پارک عمران برگزار شد.

صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی فرمانداری شهرستان آغاز تا محل پارک عمران طی کردند و با گردهمایی در پارک عمران مراسم اختتامیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه حاجی اباد در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط و شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

حجت الاسلام موئینه با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

موئینه با بیان اینکه خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند، بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم نقش به سزایی دارد.

وی با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها، تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.

حجت الاسلام موئینه این همایش را غلبه بر دیابت عنوان کرد و گفت: پر خوری، پر نوشی، پر ادراری، خستگی زودرس، تاری دید از نشانه‌های دیابت هستند.
موئینه با بیان اینکه همه افراد بالای ۴۵ سال باید سالیانه قند خون خود را چک کنند، افزود: کسانی که بیماری‌هایی مانند چربی خون، فشار خون و … دارند باید زودتر از ۳۰ سالگی قند خون خود را چک نمایند.

وی چاقی و افزایش وزن را مهمترین عامل دیابت خواند و تصریح کرد: رژیم غذایی مناسب، کم کردن نشاسته و برنج و افزایش استفاده از میوه و سبزیجات در رژیم غذایی سبب کاهش ابتلا به دیابت می‌شود.

به گزارش پیارم این همایش با همکاری هیئت همگانی اداره ورزش و جوانان، ناحیه سپاه حاجی اباد ،اداره اوقاف ، بانک اقتصاد مهر برگزار شد.

dsc_0094 dsc_0095 dsc_0111 dsc_0126 dsc_0138 dsc_0153 dsc_0159

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57246

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.