تیم دانش آموزی طرح دادرس(دانش آموز آماده روزهای سخت) حاجی آباد که با درخشش خوب خود در مسابقات استانی توانسته بود عنوان اول را کسب نماید به عنوان نماینده استان هرمزگان جهت شرکت در مسابقات کشوری عازم بندرانزلی شد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،تیم طرح دادرس دانش آموزی دبیرستان نمونه دوره اول شهید مصطفی خمینی ...

تیم دانش آموزی طرح دادرس(دانش آموز آماده روزهای سخت) حاجی آباد که با درخشش خوب خود در مسابقات استانی توانسته بود عنوان اول را کسب نماید به عنوان نماینده استان هرمزگان جهت شرکت در مسابقات کشوری عازم بندرانزلی شد.
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،تیم طرح دادرس دانش آموزی دبیرستان نمونه دوره اول شهید مصطفی خمینی شهرستان حاجی آبادکه طی دو رقابت سخت در مرحله اول در مسابقات شهرستانی توانست از تیم های رقیب خود در شهرستان پیشی گرفته به مرحله استانی راه یابد.

این تیم در مرحله دوم نیز با تلاش و همتی دو چندان در استان نیز درخشش خوبی داشته و توانست رتبه اول استانی را کسب و عنوان نماینده استان هرمزگان را جهت شرکت در مسابقات کشوری از آن خود نماید.

تیم ۱۴نفره طرح دادرس دبیرستان شهید مصطفی خمینی شهرستان حاجی آبادعصر روز شنبه با بدرقه مدیر آموزش و پرورش و مسئولین هلال احمر این شهرستان جهت شرکت در مسابقات کشوری عازم بندرانزلی شد.

لازم به ذکر است مدیر آموزش و پرورش در حاشیه بدرقه دانش آموزان تیم دادرس ،توکل بر خدا ،اعتماد به نفس و استفاده از تجربیات و نقطه نظرات مربیان را رمز موفقیت دانسته و اظهار داشت : غرور و تکبر و خود بزرگ بینی آفت هر پیروزی و موفقیت و عامل مهم شکست هر قهرمانی بوده است.

حسین اسماعیلی از دانش آموزان خواست : ضمن رعایت اخلاق ورزشکاری و جوانمردی با همکاری و همراهی تیمی و باهمتی مضاعف در راستای کسب عنوان های برترکشوری تلاش نمایند.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد : در صورت کسب رتبه های اول تا سوم کشوری این تیم به طور ویژه تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است مسابقات طرح دادرس در ۸آیتم شامل : ۱-حمل مصدوم ۲-اطفاء حریق ۳-اسکان اضطراری ۴-شکستگی و اتل۵-پانسمان و بانداژ۶-احیاء قلبی ۷-پناه گیری و خروج اضطراری ۸-ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و با همکاری اداره هلال احمر برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56926

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.