محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  در نشست ساماندهی گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) گفت: گلزارهای مطهر شهدا میعادگاه عاشقان مکتب روح الله است. به گزارش پیارم، محمدرضا پاکدامن اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم گلزارهای ملکوتی شهدا را بنحوی ساماندهی کنیم که به یک مرکز فرهنگی و محل تجمع و تربیت ...

محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  در نشست ساماندهی گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) گفت: گلزارهای مطهر شهدا میعادگاه عاشقان مکتب روح الله است.

IMG-20160621-WA0018

به گزارش پیارم، محمدرضا پاکدامن اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم گلزارهای ملکوتی شهدا را بنحوی ساماندهی کنیم که به یک مرکز فرهنگی و محل تجمع و تربیت نسل جوان قرار مبدل شود.
پاکدامن افزود: تکمیل و اتمام پروژه گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع)نیازمند همت مسئولان شهرستان است.

پاکدامن در ادامه بر تجمیع امکانات برای تکمیل این پروژه بزرگ تاکید کرد و افزود:اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در ساماندهی گلزار شهداو ساخت حسینیه شهدای امامزاده زحمات زیادی متحمل شده و اینگونه اقدامات قابل ستایش و تحسین است.
روح الله مختاری امام جمعه شهرستان نیز در ادامه این جلسه بر تسریع در روند ساخت حسینیه شهدا و ساماندهی گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) تاکید کرد و گفت:والدین معظم شهدا چشم انتظار تکمیل گلزار شهدا هستند و روزانه به ما در این خصوص مراجعه میکنند.
مختاری افزود:اتمام این پروژه مهم باید در اولویت اول اداره اوقاف و بنیاد و همچنین مسئولان شهرستان قرار بگیرد،چرا که مطالبه بحق خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
در این جلسه در خصوص نحوه هزینه کرد بخشی از اعتبارات و چگونگی پرداخت مطالبات پیمانکار تصمیماتی اتخاذ شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55235

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.