[۱۱:۲۵،‏ ۲۰۱۶/۲/۹] ‪+۹۸ ۹۱۷ ۱۱۹ ۶۶۸۱‬: ??افشاگری های رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشور از کرسنت هوایی ?حمیدرضا پهلوانی : ⬛️▪️مسئولان شرکت ایرباس و مقامات دولت یازدهم اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند جزئیات توافقات خود را رسانه‌ای کنند. ⬅️▪️این یکی نیز محرمانه است ▪️ضمن اینکه ابهامات زیادی درباره رقم واقعی قرارداد خرید ایرباس‌ها وجود دارد. ▪️در حالی ...

[۱۱:۲۵،‏ ۲۰۱۶/۲/۹] ‪+۹۸ ۹۱۷ ۱۱۹ ۶۶۸۱‬: ??افشاگری های رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشور از کرسنت هوایی

?حمیدرضا پهلوانی :

⬛️▪️مسئولان شرکت ایرباس و مقامات دولت یازدهم اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند جزئیات توافقات خود را رسانه‌ای کنند.
⬅️▪️این یکی نیز محرمانه است

▪️ضمن اینکه ابهامات زیادی درباره رقم واقعی قرارداد خرید ایرباس‌ها وجود دارد.
▪️در حالی که برخی منابع خارجی رقم قرارداد ایران با ایرباس را ۲۵ تا ۲۷ میلیارد دلار اعلام کرده‌اند مقامات دولت این مبلغ را ۱۰٫۵ میلیارد دلار اعلام می‌کنند.
▪️همچنین معلوم شده به جز کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خریدار دیگری برای ایرباس A380 وجود ندارد.

✔️ایرباس در بحران اقتصادی اخیر فرانسه سه هزار نفر نیروی خود را اخراج کرد و حالا مقامات کشورمان برای جوانان فرانسوی شغل ایجاد کرده‌اند.
[۱۱:۲۷،‏ ۲۰۱۶/۲/۹] ‪+۹۸ ۹۱۷ ۱۱۹ ۶۶۸۱‬: ?⚪️تشریح ابعاد پرونده کرسنت توسط

⬛️⬛️میرکاظمی مصاحبه های آقای زنگنه دقیقا منطبق با مصاحبه های وزیر نفت عربستان است

??دکتر میرکاظمی نماینده تهران در دانشگاه تهران:

⬛️✖️رئیس مجلس به طرق مختلف از آقای زنگنه حمایت می کند و اجازه بررسی پرونده کرسنت و واردات بنزین را در صحن مجلس نمی دهد.

◼️✖️دولت اصلاحات مصوبه ای را در شورای اقتصاد به تصویب رساند که بر اساس آن وزارت نفت ملزم شد میدان نفتی سلمان را توسعه دهد و گازش را برای مصرف مردم انتقال دهد و در همین راستا با شرکت های ایرانی قرارداد بسته شد. آقای زنگنه باید این گاز را به شبکه داخلی کشور وصل می کرد، اما به کشور امارات و به شرکت کرسنت داد.

⬛️✖️نامه‌نگاری‌های زیادی در شرکت نفت وجود دارد که بر اساس آن اعلام شده است که شرکت کرسنت متخلف است و حساب‌سازی می کند. پول ایران را نمی دهد، با انگلستان رابطه دارد، منافع آمریکا را حفظ می کند و پرچم بیگانه را در میدان نفتی ایران برافراشته است.

◼️✖️در وزارت نفت هم به این موضوع اعتراض می‌شود، اما آقای زنگنه همه مخالفان را قلع و قمع می کند.در پرونده کرسنت دو بار رشوه داده شده؛ یکبار یزدان‌پناه و مهدی هاشمی که طرف مذاکره بودند و پست های مختلفی در زمان آقای زنگنه در وزارت نفت داشتند، رشوه دریافت کردند.

◼️✖️آقای روحانی هم در آن زمان دو سوال اقتصادی و یک سوال امنیتی در مورد قرارداد کرسنت مطرح کردند.ستاد کل نیروهای مسلح نیز به انعقاد قرارداد کرسنت اعتراض کرد. این قرارداد در ابتدای دولت هفتم بسته شد و هیچ دستگاه نظارتی اجازه اجرای آن را به دولت نداد. الان هم که حدود دو سال‌ونیم است که آقای زنگنه روی کار آمده، این قرارداد را اجرا نکرده است.

◼️✖️پوتین اعلام کرد که اروپا تحریم ها را تشدید کند، گاز اروپا را می بندیم، آقای زنگنه مصاحبه کرد «من جبران می‌کنم» و قیمت گاز پایین آمد. داعش کشورهای نفت‌خیز را گرفت. آقای زنگنه مصاحبه داد «ما جبران می کنیم»، قیمت نفت هم پایین آمد. مصاحبه های آقای زنگنه دقیقا منطبق با مصاحبه های وزیر نفت عربستان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=52279

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.