? برجام را خدا آورد! صبح امروز، دکتر حسن روحانی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برجام فرمودند : “می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟ ما خادم مردم هستیم، برجام را خدا آورد.”  پس از انتشار این سخنان عارفانه، تعدادی از عرفا بر اثر مستی ناشی از بوی ...

?
برجام را خدا آورد!

صبح امروز، دکتر حسن روحانی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برجام فرمودند : “می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟ ما خادم مردم هستیم، برجام را خدا آورد.”  پس از انتشار این سخنان عارفانه، تعدادی از عرفا بر اثر مستی ناشی از بوی گل این سخنان ، دامنشان از دست برفت. همچنین  منصور حلاج در پیامی به ریاست آموزش و پرورش خواستار این موضوع شد که از این به بعد درس “حسن برجام” جایگزین درس منصور حلاج در کتب ادبیات دوره ی متوسطه بشود. تعدادی از چهره های ورزشی، هنری و سیاسی نیز با شنیدن این خبر، تحلیل های خود را بیان کردند:

– علی اکبر استاد اسدی: حالا میفهمم که اون گل به خودی، نه تقصیر من بود و نه تقصیر عابدزاده. بلکه خدا آن گل را زد.
?
– خبرگزاری بی بی سی: کودتای ۲۸ مرداد، کار خدا بود. فقط یک عده از دوستان خدا ( شعبان بی مخ و هفت کچلون) وظیفه ی سیاسی – عبادی خود را انجام دادند.
?
– مهراوه شریفی نیا: این حرف رو باید به یه عده بی چشم و رو زد که به صفحه ی اینستاگرامم حمله می کنند و میگن چرا کیمیا پیر نشده؟!  جوون موندن کیمیا کار خدا بود. میفهمید یانه؟!
?
– محمد مایلی کهن: عدم راهیابی تیم ملی امید به المپیک کار خدا بود. وگرنه دیگه این رو عباس آقا هم می دونه که زوج خاکپور- مایلی کهن بهترین گزینه برای هدایت بارسلونا هستند.
?
– آیت الله هاشمی رفسنجانی: چیه انتظار دارید بگم زندانی شدن مهدی و رد صلاحیت حسن خمینی کار خدا بود؟! نخیر!  حالا باید فکر کنم یه تفسیری، خاطره ای، چیزی براشون پیدا کنم.

#علی_عموکاظمی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=52138

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.