فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تامین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط ۴۲۰۰ مامور انتظامی خبر داد.   سردار رضا محمدی یگانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این یک‌هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای بسیجی نیز در این امر مهم با پلیس هرمزگان همکاری ...

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تامین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط ۴۲۰۰ مامور انتظامی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تامین امنیت انتخابات با 4200 مامور انتظامی در سراسر هرمزگان

 

سردار رضا محمدی یگانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این یک‌هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای بسیجی نیز در این امر مهم با پلیس هرمزگان همکاری دارند.

وی تصریح کرد: پرسنل انتظامی استان علاوه بر تامین امنیت جامع انتخابات امنیت کل استان را نیز در این ایام به طور ویژه در دستور کار دارند.

به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان خوشبختانه تاکنون هیچ اقدامی که بحث امنیت انتخابات را به چالش بکشد، گزارش نشده و سراسر استان در امنیت کامل آماده خلق حماسه سیاسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد حرکت کاندیداها در چارچوب قانون هستیم و هواداران نیز جلوه زیبایی از پایبندی به قانون را از خود نشان داده‌اند.

یگانه با اشاره به شرایط خاص استان به لحاظ برخورداری از ۱۴ جزیره و همچنین مناطق صعب‌العبور شرق استان بیان داشت: پلیس هرمزگان همه اقدامات لازم را برای تامین امنیت حداکثری انتخابات در سراسر استان تدارک دیده است و نیروهای آن در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ایجاد بستر مناسب شاهد حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات برای خلق حماسه سیاسی باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4768

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.