بزرگترین پرونده فساد مالی که در شهریور ماه سال ۹۰ توسط رسانه ها و بر مقامات شناسایی شد همچنان مراحل بررسی و تایید احکام صادره را طی میکند بازار خبر: فساد عظیم مالی که بی سابقه ترین نوع کلاهبرداری از سیستم بانکی در تاریخ کشورمان بوده است در سال ۸۸ با رقم ۸۰ میلیارد تومان ...

بزرگترین پرونده فساد مالی که در شهریور ماه سال ۹۰ توسط رسانه ها و بر مقامات شناسایی شد همچنان مراحل بررسی و تایید احکام صادره را طی میکند

بازار خبر: فساد عظیم مالی که بی سابقه ترین نوع کلاهبرداری از سیستم بانکی در تاریخ کشورمان بوده است در سال ۸۸ با رقم ۸۰ میلیارد تومان آغاز و در سال ۸۹ به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان می رسد و  در نهایت در سال ۹۰ نیز عدد ۲۸۰۰ میلیارد تومان را تجربه می کند.

این پرونده که به دلایلی نظیر حضور برخی مقامات بانک مرکزی ، تنی چند از نمایندگان مجلس و برخی دولتی ها در بطن ان مشهور شده بود ، اذهان عمومی را به شدت درگیر خود کرد و موجب شد قوه قضاییه برخورد قانونی و مدونی را در این پرونده پیش گیرد.

بر اساس حکم بدوی صادر شده ۴ تن از متهمان به اعدام، ۲ تن به حبس ابد و سایر متهمان نیز به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده‌اند.

در این خصوص ناصر سراج ، قاضی پرونده فساد بزرگ مالی به فارس گفته است : پرونده در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و هنوز به دادگاه برنگشته است .

وی افزود: به محض اینکه پرونده از دیوان عالی کشور بازگردد به طور قطع اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

پیش از این محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران عنوان کرده بود که احتمالاً تا اواخر دی ماه احکام تجدید نظر پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی صادر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2929

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.