حاجی آباد-همایش ۲۶۰۰۰ نفری بسیجیان عاشورایی به مناسبت عاشورای حسینی در شهرستان حاجی آباد با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد. اباذر سالاری  فرمانده سپاه حاجی آباد بعد از نماز ظهر عاشورا در گفتگو با خبر نگار پیارم اظهار داشت: اجتماع ۲۶۰۰۰ نفری بسیجیان عاشورایی  در روز عاشورای  حسینی یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج ...

حاجی آباد-همایش ۲۶۰۰۰ نفری بسیجیان عاشورایی به مناسبت عاشورای حسینی در شهرستان حاجی آباد با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

اباذر سالاری  فرمانده سپاه حاجی آباد بعد از نماز ظهر عاشورا در گفتگو با خبر نگار پیارم اظهار داشت: اجتماع ۲۶۰۰۰ نفری بسیجیان عاشورایی  در روز عاشورای  حسینی یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج و جزء برنامه های ستاره دار این هفته می باشد.
وی تصریح کرد: اجتماع بزرگ زنان عاشورایی نیز در اقتدا به عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در آخرین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج امتداد عاشورا است، خاطر نشان ساخت: بسیج ذخیره‌ای تمام نشدنی است و تکریم بسیج تکریم همه ارزش‌ها و خوبی‌ها است.
سالاری در ادامه افزود: عاشورا درس‌های فراوانی به ما آموخت که درس بصیرت، ولایت‌مداری و پیروی از ولی امر از مهم‌ترین درس‌ عاشورا است و بسیجیان باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را به خوبی فرا گیرند.
سالاری در پایان افزود: امروز بسیجیان شهرستان با حضور خود در این اجتماع بزرگ نشان دادند که همیشه دنباله رو امام حسین (ع) هستند و ایشان را در همه کارهای خود الگو قرار داده و در هر شرایطی که کشور قرار گیرد از کیان اسلام دفاع می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2398

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.