رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: چقدر انسان باید از رحمت خدا دور باشد ماه رمضان بگذرد و آمرزیده نشود. به گزارش پیارم حاجی آباد:حجت الاسلام اسماعیل فوادیان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ برای ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: چقدر انسان باید از رحمت خدا دور باشد ماه رمضان بگذرد و آمرزیده نشود.

به گزارش پیارم حاجی آباد:حجت الاسلام اسماعیل فوادیان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ برای نزدیک شدن به قرب الهی است.

وی گفت: پیغمبرخدا(ص) خطبه ای دارد به نام شعبانیه که در عیون اخبارالرضا شیخ صدوق که اینگونه نقل شده :امام علی(ع)میفرماید در آخرین جمعه ماه شعبان پیامبر(ص)خطبه ای خواند که ای مردم ماه خدا ماه رحمت،برکت و مغفرت برشما روی آورده است و این ماه ماهی است که دعوت شدید به میهمانی خدا.

حجت الاسلام فوادیان تصریح کرد:فرصت زنده ماندن و به استقبال رفتن هر کدام از ماههای خدا یک غنیمت بزرگ است و ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و مغفرت الهی است و ماهی است که در قرآن از آن یاد شده و ماههای دیگر اسمی از آن برده نشده و این ماه فضیلتی خاص دارد و ائمه معصومین(ع)نیز در این رابطه به احادیث زیادی اشاره کرده اند، چنانکه امام موسی کاظم(ع)در حدییثی فرمود:خداوند متعال از شب اول ماه مبارک رمضان هرشب ششصد هزار نفر ،در دهه آخر ماه مبارک رمضان به اندازه ۲۰شب اول ودر شب عید سعید فطر خدا بندگانش را به اندازه ماه مبارک رمضان از آتش جهنم آزاد می کند وبا این اوصاف چقدر انسان باید از رحمت خدا دور باشد ماه رمضان بگذرد و آمرزیده نشود.

وی در خطبه دیگری از سخنانش به مناسبت های هفته اشاره و افزود:۶تیرماه ۱۳۶۰ روزهای غم انگیزی برای ملت بزرگ ایران رغم خورد و منافقین گروهک‌های معاند در مسجد ابوذر تهران سوء قصد به جان مقام معظم رهبری کردند و بارها تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ترورهای پی در پی از پا درآورند که ترور رهبر معظم انقلاب در روز ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ در این راستا بود.

وی با اشاره به واقعه ۷ تیرکه منجر به شهادت سید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲تن از نخبگان توسط منافقین صورت گرفت ، اظهار داشت: دشمن وقتی که از ترور مقام معظم رهبری ناکام ماند ونتیجه‌ای نگرفت، با اقدام شوم دیگری در روز هفتم تیرماه نیز جنایتی دیگر را رقم زدند و شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را به شهادت رساند و با این حادثه نقاب از چهره منافقان برداشته شد و خون شهداء تأثیر شگرفی در ادامه انقلاب گذاشت.

امام جمعه موقت حاجی آباد با انتقاد شدید از آمریکای جنایتکار که خود ناقض حقوق بشر در جهان است افزود: در ۱۲تیرماه۶۷آمریکای جنایتکار با ناوگانش به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فاری حمله کردند و قریب به ۲۸۹ سرنشین بی دفاع و مظلوم آنرا به شهادت رساندند و همچنین تکفیری هایی که از سوی کشورهای غربی چه در عراق و چه در سوریه تجهیز می شوند و هزران انسان مظلوم را قتل و عام می کنندآیا می شود گفت این جنایتکاران حامی حقوق بشر هستند؟اف بر شما و حقوق بشرتان باد!

وی همچنین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر و تشکر از تلاشهای موثر قوه قضائیه در این چند سال اخیر به رئیس دادگستری،قضات و کارکنان این دستگاه قضائی گفت:دستگاه قضائی جمهوری اسلامی در طول این ۳۵ سال اخیر آماج حملات،تهمت ها و تخریب های بسیاری بوده است و این حملات به دلایل مختلف از جمله :مبارزه با جریان فتنه ، مبارزه با مفسدان اقتصادی و مقابله با فساد۳۰۰۰میلیاردی وهمچنین قضاوت آگاهانه از سوی آیت الله عاملی لاریجانی که به فرموده مقام معظم رهبری عالمی بسیار شجاع،متدین،مجتهد،خوش فکر، انقلابی و آگاه به مسائل می باشد صورت گرفته است.

امام جمعه موقت حاجی آباد در پایان سخنانش به هفته صرفه جوئی در مصرف آب اشاره کرد و افزود:همیشه باید در مصرف آب صرفه جوئی کرد نه فقط همین هفته نامگذاری و می بایست کشاورزان با راهنمائی های دولت به کشت هائی روی بیاورند که به آب کمتری نیاز داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13575

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.