رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آبادگفت : تعداد یکصدنفر عوامل اجرایی کار برگزاری آزمون کنکور امسال را دراین شهرستان به عهده دارند. به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش گفت :از آنجائیکه فراهم نمودن محیطی آرام و به دور از استرس برای داوطلبان کنکور نقشی مهم و اساسی را در موفقیت آنان ...

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آبادگفت : تعداد یکصدنفر عوامل اجرایی کار برگزاری آزمون کنکور امسال را دراین شهرستان به عهده دارند.

به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش گفت :از آنجائیکه فراهم نمودن محیطی آرام و به دور از استرس برای داوطلبان کنکور نقشی مهم و اساسی را در موفقیت آنان ایفا می کندلذا از تمام توان خود و مجموعه آموزش و پرورش برای فراهم نمودن محیطی آرام برای داوطلبان استفاده نموده ایم که در همین راستا بیش از پنج جلسه توجیهی ویژه عوامل برگزار گردیده است .

مهدی سالاری همچنین تعداد شرکت کنندگان در کنکور امسال را در شهرستان حاجی آباد هشتصدو پنجاه و دو نفراعلام نمود. وی افزود: تعداد یکصدنفر عوامل اجرایی کار برگزاری کنکور امسال را دراین شهرستان به عهده دارند.

سالاری یادآورشد:رشته علوم تجربی با سیصدو هفتاد و نه نفر ، بیشترین داوطلب را در کنکور امسال این شهرستان به خود اختصاص داده است.

 

روز جمعه ششم تیرماه راس ساعت نه و نیم ریاست اداره آموزش و پرورش حاجی آباد از محل حوزه های برگزاری کنکور این شهرستان بازدید به عمل آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13573

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.