محمد رضا نیکویی مسئول بسیج سازندگی از برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی متقاضیان در عرصه های اقتصاد مقاومتی با حضور مربی تخصصی جهاد کشاورزی حاجی آباد خبر داد. به گزارش پیارم حاجی آباد: مسئول بسیج سازندگی شهرستان حاجی آباد هدف از برگزاری این کلاسها را  توجیه شدن متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح های اشتغالزایی در ...

محمد رضا نیکویی مسئول بسیج سازندگی از برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی متقاضیان در عرصه های اقتصاد مقاومتی با حضور مربی تخصصی جهاد کشاورزی حاجی آباد خبر داد.

به گزارش پیارم حاجی آباد: مسئول بسیج سازندگی شهرستان حاجی آباد هدف از برگزاری این کلاسها را  توجیه شدن متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح های اشتغالزایی در خصوص اهداف و عرصه های اقتصاد مقاومتی با اصول اولیه اجرای طرح هاعنوان کرد.

نیکویی با بیان این که به افرادی که در این طرح شرکت می کنند تسهیلات اشتغالزایی داده می شودگفت:این آموزش به مدت چهارروز جهت اشنایی افراد متقاضی برگزار می شود.

وی افزود: از جمله طرح هایی که توسط متقاضیان اجرا می شود، گلخانه، ورمی کمپوست، پرورش مرغ بومی، وپرورش قارچ را می توان نام برد که در سطح شهرستان حاجی آباد با حمایت مالی و علمی بسیج بر اساس استانداردهای این حوزه و با نظارت بسیج و جهادکشاورزی شهرستان احداث و بهره برداری خواهند رسید.

این مسئول در پایان از برگزاری رشته های دیگردر راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد وگفت:این دوره کلاسها در دیگر شهرهای استان هرمزگان نیز تا تاریخ ۹۳/۰۴/۱۰برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13568

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.