بخشدار مرکزی سیریک گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک نفر شتر در جاده آسفالته روستای سرزه از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک یک جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست داد. محسن حاجی‌پور ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار کرد: در این حادثه راننده موتور سیکلت در دم جان باخت ...

بخشدار مرکزی سیریک گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک نفر شتر در جاده آسفالته روستای سرزه از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک یک جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: تصادف با شتر جان جوان سیریکی را گرفت


محسن حاجی‌پور ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار کرد: در این حادثه راننده موتور سیکلت در دم جان باخت و دو راکب موتور سوار سرپایی مداوا و درمان شدند.

وی افزود: در این حادثه موسی پرکاووش ۲۲ ساله فرزند علی اهل و ساکن روستای سرزه که در حال برگشتن از زمین‌های کشاورزی به منزل به اتفاق دوستان خود بود در مسیر برگشت دچار حادثه و متاسفانه جان خودش را از دست داد.

بخشدار مرکزی سیریک اضافه کرد: شهرستان سیریک در سطح استان هرمزگان دارای رتبه برتر تعداد نفرات شتر و موقعیت بسیار مناسب و مساعد پرورش شتر و صنعت شترداری در بخش‌های صادرات و تولید شیر و گوشت است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: برای توسعه و رونق بیشتر صنعت شترداری و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در حاشیه جاده‌ها مستلزم حمایت و همکاری دوجانبه شترداران و مسئولان هستیم، تا ضمن حمایت مناسب از شترداران ، آنان نیز در بحث مراقبت و نگهداری شتران دقت و همت مضاعفی به ویژه در شب‌ها داشته باشند.

شهرستان سیریک دارای بیش از ۵ هزار نفر شتر و مهم‌ترین مکان‌های پرورش شتر روستاهای پالور ، زیارت حسن‌آباد، جیفری، میشی، سلمه‌ای، گز، گونمردی  و بریزگ است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13567

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.