فرماندار سیریک از برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های فن‌آوری نانو در شهرستان سیریک خبر داد. سعیدالله مبارکی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های فن‌آوری نانو شهرستان سیریک اظهار داشت: الحمدالله شهرستان سیریک و دانش آموزان آن در بخش علمی و پیشرفت‌های تحصیلی عناوین مختلف و رتبه‌های برتری را در سطح استان و کشور کسب کرده‌اند ...

فرماندار سیریک از برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های فن‌آوری نانو در شهرستان سیریک خبر داد.

خبرگزاری فارس: تجلیل از برترین‌های فن‌آوری نانو درشهرستان سیریک


سعیدالله مبارکی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های فن‌آوری نانو شهرستان سیریک اظهار داشت: الحمدالله شهرستان سیریک و دانش آموزان آن در بخش علمی و پیشرفت‌های تحصیلی عناوین مختلف و رتبه‌های برتری را در سطح استان و کشور کسب کرده‌اند که این نشان‌دهنده استعداد، خلاقیت و نبوغ آنهاست.

وی با بیان اینکه چند سالی است که دانشمندان و پژوهشگران ایران در حوزه فناوری‌های نوین گام‌های موثری برداشته و پیشرفت‌های قابل توجهی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: دانش آموزان سیریک همزمان با پیشرفت‌های کشوری در سال جدید با کسب ۱۲ رتبه برتر به ویژه عناوین نخست و دومی فناوری نانو استان هرمزگان که در سال جدید به‌صورت همزمان کشوری برگزار شد، کسب کردند.

فرماندار سیریک اضافه کرد: اهمیت فناوری‌های نوین در توسعه همه جانبه کشورها موجب شده است تا همه کشورها برای دستیابی به این فناوری نوین که در حال حاضر به یکی از نیازها و ضروریات کاربردهای زندگی انسان‌ها مبدل شده، دسترسی داشته باشند.

مبارکی با اشاره به اینکه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بر طبق سند راهبردی خود برای فعالیت‌های ترویجی، توسعه منابع انسانی و تولید محصول تا تجاری‌سازی برنامه‌ریزی کرده است، بیان داشت: ایران در بحث تولید علم رتبه نهم دنیا را به خود اختصاص داده و بین کشورهای پیشگام در عرصه تولید علم فناوری نانو در جهان است.

وی اضافه کرد: ورود محصولات متکی بر این فناوری جهشی بس عظیم در رفاه و کیفیت زندگی و توانایی دفاعی و زیست محیطی به همراه دارد و موجب بروز جابه‌جایی‌های بزرگ صنعتی، بهداشتی، اقتصادی، کشاورزی، سلامت در حوزه‌های فناوری نوین با محوریت فناوری نانو است.

در این همایش ۲۰ نفر از دانش آموزان برتر فن‌آوری نانو که در سطح کشور، استان و شهرستان رتبه‌های اول تا سوم کسب کردند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

این همایش با حضور دانش آموزان، والدین و جمعی از مسئولان و روحانیون در سالن غدیر شهر بندر سیریک با اجرای برنامه‌های متنوع علمی فرهنگی و هنری برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13565

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.