فرماندار بندرعباس گفت: مبارزه با اعتیاد نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد که همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید برای ریشه‌کنی اعتیاد و مواد مخدر در کشور بسیج شوند. احمد مرادی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان استان در همایش بهبود یافتگان ترک اعتیاد در استان هرمزگان که در سالن غدیر آموزش و ...

فرماندار بندرعباس گفت: مبارزه با اعتیاد نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد که همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید برای ریشه‌کنی اعتیاد و مواد مخدر در کشور بسیج شوند.

خبرگزاری فارس: همه دستگاه‌های اجرایی برای ریشه‌کنی اعتیاد بسیج شوند


احمد مرادی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان استان در همایش بهبود یافتگان ترک اعتیاد در استان هرمزگان که در سالن غدیر آموزش و پرورش برگزار شد، حضور یافت.

وی افزود: هدف ما حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای مقابله با اعتیاد به مواد مخدر است و اعتیاد یکی از آسیب‌هایی است که بیشترین ضربه را به جسم و روان انسان می‌زند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر دقت در انتخاب دوست و ارتقای بنیه ایمانی جوانان بیان داشت: اگر ایمان در انسان ضعیف شد و توکل بر خدا کاهش یافت، مسیرهای انحرافی به سراغ انسان‌ها رخنه می‌کند و انسان دچار چالش و مشکل می‌شود.

مرادی بیان داشت: در زمینه مبارزه با مصرف مواد مخدر دستگاه‌های مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد فعال هستند و مردم نیز برای پاک نگه‌داشتن جامعه مشارکت جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم باید با آگاهی‌بخشی و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر پیش‌قدم شوند.

فرماندار بندرعباس افزود: ترک اعتیاد نیاز به عزم راسخ دارد و افراد آلوده به این پدیده شوم برای دستیابی به سلامت و سعادت خود و جامعه باید با اراده‌ای مستحکم گام بردارند که در این راه توکل به خدا و عزم همگانی چاره‌ساز است.

مرادی اضافه کرد: مبارزه با این پدیده شوم نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد که همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید برای ریشه‌کنی اعتیاد و مواد مخدر در کشور بسیج شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه نسل جوان جامعه در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با مراقبت از فرزندانشان از یک سو و قشر بهبود یافته با بهره‌گیری از تجربیاتشان و تشویق معتادان به ترک اعتیاد دو عنصری هستند که در زمینه مقابله با اعتیاد بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار بندرعباس در پایان اضافه کرد: خانواده‌ها با تقویت دینداری و توسعه مسائل فرهنگی و اسلامی باید زمینه پیشگیری از اعتیاد فرزندان خود به مواد مخدر را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.