سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: نشان دادیم که شایسته و لایق حضور در مرحله دوم لیگ فوتسال هستیم. داوود چوپانی در پایان مسابقه تیمش با آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با در بندرعباس با بیان اینکه بازی با تیم آذرخش به یادماندنی بود، اظهار کرد: بازی دو تیم فراتر از لیگ دسته دوم بود و حقمان است ...

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: نشان دادیم که شایسته و لایق حضور در مرحله دوم لیگ فوتسال هستیم.

خبرگزاری فارس: سن‌ایچ ساوه لایق حضور در مرحله دوم لیگ فوتسال است


داوود چوپانی در پایان مسابقه تیمش با آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با در بندرعباس با بیان اینکه بازی با تیم آذرخش به یادماندنی بود، اظهار کرد: بازی دو تیم فراتر از لیگ دسته دوم بود و حقمان است که به لیگ دسته یک راه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: آذرخش سرخون در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال نشان داد که تیمی استخوان‌دار است و اگر کمی شانس داشته باشد می‌تواند به لیگ دسته یک راه یابد.

این سرمربی فعال در لیگ فوتسال کشور اضافه کرد: گرمای هوا بازیکنان تیم ما را اذیت کرد اما نباید این موضوع را توجیهی برای باخت خودمان بدانیم.

وی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما توپ‌های ما گل نمی‌شد و روی یک غفلت گل خوردیم تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شویم.

چوپانی در مورد قضاوت این مسابقه تصریح کرد: داوری خوب بود و اگر اعتراضاتی هم صورت گرفت به خاطر حساسیت بازی بود.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه در پایان از بازی مردانه و عوامل تیم یاران جوان که بدون حرف و حدیث مقابل مس رفسنجان بازی کردند و به برتری رسیدند تشکر کرد و گفت: اگر در این بازی مس رفسنجان به برتری می‌رسید ما از صعود به مرحله بعدی باز می‌ماندیم و رفسنجان صعود می‌کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13559

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.