بازیکن مطرح تیم فوتسال لیگ کشوری آذرخش سرخون گفت: سطح حمایت‌ها از آذرخش سرخون با وعده‌ها همخوانی ندارد. حمید شایان‌فر جمعه شب پس از پایان بازی تیم‌اش با سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با گلایه از عدم حمایت مسئولان از تیم بومی هرمزگان اظهار داشت: متاسفانه مسئولان برای حمایت از ...

بازیکن مطرح تیم فوتسال لیگ کشوری آذرخش سرخون گفت: سطح حمایت‌ها از آذرخش سرخون با وعده‌ها همخوانی ندارد.

خبرگزاری فارس: سطح حمایت‌ها از آذرخش سرخون با وعده‌ها همخوانی ندارد


حمید شایان‌فر جمعه شب پس از پایان بازی تیم‌اش با سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با گلایه از عدم حمایت مسئولان از تیم بومی هرمزگان اظهار داشت: متاسفانه مسئولان برای حمایت از این تیم تاکنون هیچ کاری انجام نداده‌اند و قول‌های عمل نشده آن‌ها باعث دلسردی ما بازیکنان شده است.

وی اضافه کرد: با بدبختی و مشکلات زیاد در گروه خود قهرمان شدیم، ولی همیشه نمی‌توان با زجر ادامه داد.

شایان‌فر بیان کرد: نباید برخی افراد زمانی که می‌خواهند به مجلس یا شورای شهر بروند ما ورزشکاران را بشناسد، یک نماینده وقتی با رای ما ورزشکاران به مجلس می‌رود باید با حمایت خودش قول‌ها و حرف‌هایی را که زده، عملی کند.

وی در خصوص این که مسئولان به دیدن بازی‌های آن‌ها می‌آیند یا نه، گفت: ما خوشحال می‌شویم اما باید بپذیریم که حضور خشک و خالی سودی برای ورزشکار و تیم ندارد.

به گفته شایان‌فر، تیمی که برای خریدن آب معدنی مشکل دارد نباید از آن انتظار داشته باشند که به لیگ‌های بالاتر صعود کند و اگر تیم ما موفق شده است به مرحله بعدی صعود کند، به خاطر حمایت احمدی مدیرعامل تیم و روزپیگر سرمربی تیم است و در کنار آن هم نباید تعصب و غیرت بازیکنان را نادیده گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13558

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.