بازیکن تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس گفت: برای حضور در مرحله بعد و صعود به لیگ دسته یک کار سختی را پیش رو داریم، ولی قول می‌دهیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. سینا احمدیان‌پور پس از برد تیمش در مقابل تیم سن ایچ در گفت‌وگو در بندرعباس، راهیابی آذرخش به دور دوم لیگ ...

بازیکن تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس گفت: برای حضور در مرحله بعد و صعود به لیگ دسته یک کار سختی را پیش رو داریم، ولی قول می‌دهیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

خبرگزاری فارس: راه آذرخش برای صعود به لیگ دسته یک سخت است


سینا احمدیان‌پور پس از برد تیمش در مقابل تیم سن ایچ در گفت‌وگو در بندرعباس، راهیابی آذرخش به دور دوم لیگ فوتسال کشور را مدیون حمایت‌های هواداران و زحمات کادر فنی و سایر بازیکنان دانست و گفت: برای حضور در مرحله بعد و صعود به لیگ دسته یک کار سختی را پیش رو داریم، ولی قول خواهیم داد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آذرخش حقش بود که فصل گذشته به لیگ یک راه یابد اما بدشانسی اجازه این کار را نداد.

احمدیان‌پور گفت: ما بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به مرحله بعدی تلاش زیادی انجام دادیم که بابت این کار منت نمی‌گذاریم، اما قبول کنید که هزینه تیمداری زیاد است و یک فرد به تنهایی نمی‌تواند از پس آن برآید به همین خاطر درخواست ما بازیکنان این است که مسئولان به حمایت نماینده هرمزگان بیایند و ما را تنها نگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13557

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.