مربی تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس گفت: نماینده هرمزگان در لیگ فوتسال نیاز به حمایت دارد. محمد زاهدی پس از بازی تیمش در مقابل سن ایچ ساوه در گفت‌وگو در بندرعباس، بازی بازیکنان تیمش را تحسین برانگیز دانست. وی ادامه داد: بازیکنان من توقع بالایی ندارند، اما متأسفانه حمایت کافی نمی‌شویم و این صعود هم با ...

مربی تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس گفت: نماینده هرمزگان در لیگ فوتسال نیاز به حمایت دارد.

خبرگزاری فارس: نماینده هرمزگان در لیگ فوتسال نیاز به حمایت دارد


محمد زاهدی پس از بازی تیمش در مقابل سن ایچ ساوه در گفت‌وگو در بندرعباس، بازی بازیکنان تیمش را تحسین برانگیز دانست.

وی ادامه داد: بازیکنان من توقع بالایی ندارند، اما متأسفانه حمایت کافی نمی‌شویم و این صعود هم با غیرت تمامی بازیکنان به دست آمده است.

مربی تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس بیان کرد: هرمزگان و شهر بندرعباس از نظر اقتصادی هیچ مشکلی ندارد اما نمی‌دانم چرا ورزش این استان مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.

زاهدی درباره بازی تیمش مقابل سن ایچ ساوه عنوان کرد: برای این که قهرمان گروه سوم شویم برنامه خوبی برای این دیدار داشتیم و تمامی بازیکنان هم دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام دادند.

وی اظهار داشت: نقش تماشاگران در این پیروزی بسیار پررنگ است و بنده به عنوان عضوی از تیم از تمامی تماشاگران که در طول مسابقات خانگی در کنار ما بودند تشکر می‌کنم.

زاهدی، تیم سن ایچ ساوه را هم تیمی جوان و جنگنده معرفی کرد و متذکر شد: در بازی رفت مقابل این تیم که به تساوی رسیدیم روی اتفاق بود و ما با بازیکنان مصدوم به ساوه رفته بودیم.

مربی تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در پایان از تمام مسئولان استان خواست تا آذرخش را در مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتسال کشور تنها نگذارند و با حمایت خودشان باعث شود تا فوتسال استان هرمزگان به لیگ دسته اول راه یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13555

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.