رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان از تدوین سند توسعه چهار ساله بسکتبال هرمزگان خبر داد. سید فاضل حیدری بلوکی رئیس جدید هیئت بسکتبال هرمزگان امروز در نخستین نشست ساماندهی و هم‌اندیشی هیئت بسکتبال قشم خواستار برنامه ریزی قوی و منسجم هیئت این شهرستان شد و گفت: پتانسیل بسیار بالای بسکتبال هرمزگان خصوصا در شهرستان‌های قشم و ...

رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان از تدوین سند توسعه چهار ساله بسکتبال هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین سند توسعه بسکتبال هرمزگان


سید فاضل حیدری بلوکی رئیس جدید هیئت بسکتبال هرمزگان امروز در نخستین نشست ساماندهی و هم‌اندیشی هیئت بسکتبال قشم خواستار برنامه ریزی قوی و منسجم هیئت این شهرستان شد و گفت: پتانسیل بسیار بالای بسکتبال هرمزگان خصوصا در شهرستان‌های قشم و کنگ طی چند سال گذشته موفقیت‌های زیادی برای استان در پی داشته و در این موفقیت باشگاه‌های استقلال زرین قشم و البدرکنگ نقش بسزایی داشته‌اند.

وی ضمن بحث و بررسی امور مرتبط با عملکرد هیئت بسکتبال شهرستان قشم چه در بحث اجرایی و چه در بحث خدمات باشگاهی در راستای موفقیت‌ها و ناکامی‌ها افزود: این نشست به منظور آغاز فعالیت این هیئت جهت ساماندهی و برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به بسکتبال شهرستان قشم برگزار شده است.

رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان تاکید داشت: با نگاهی به روند گذشته و موفقیت کنونی و جایگاه ارزشمند این شهرستان در مسابقات سوپر لیگ ایران و وجود استعدادهای فراوان در این جزیره، با تدوین یک برنامه اصولی بلند مدت و استراتژیک می‌توان وضعیت کنونی بسکتبال در این جزیره را ارتقا و به جایگاه مطلوب‌تری دست یافت.

وی با اشاره به این که در اصل، خانه بسکتبال بندرعباس متعلق به هیئت کبدی بوده، یادآور شد: نیاز بسکتبال بندرعباس و استان به سالن اختصاصی کاملا احساس می‌شد و بر این اساس در تماسی که با علی خواجه فینی رئیس هیئت کبدی هرمزگان داشتیم وی تمامی تجهیزات کبدی را جا به جا و سالن به هیئت بسکتبال واگذار و به خانه بسکتبال بندرعباس تبدیل شد که این خود جای تشکر و قدردانی دارد.

حیدری‌بلوکی با بیان اینکه اساس کار هیئت بسکتبال هرمزگان بر مبنای کارگروهی، مشارکت جمعی، همدلی، انسجام و خرد جمعی است، خاطر نشان کرد: با توجه ویژه به امر آموزش با رویکرد علمی، توجه به رده‌های پایه و تقویت مدارس بسکتبال با بهره‌گیری و با استفاده از تمام ظرفیت‌های بالقوه و پتانسیل موجود در استان، روز به روز شاهد پیشرفت در این رشته ورزشی خواهیم شد.

این مسئول در پایان با اشاره به تنظیم برنامه موقت سه ماهه و برنامه سالیانه بسکتبال هرمزگان ادامه داد: تدوین سند توسعه چهار ساله بسکتبال هرمزگان در دست اقدام است.

در این جلسه علی خواجه فینی سرپرست اداره ورزش و جوانان قشم، حبیب بازماندگان رئیس هیئت بسکتبال قشم، شرف دبیر هیئت بسکتبال هرمزگان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان هیئت هرمزگان و باشگاه‌های قشم نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13515

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.