به گفته امام جمعه بندرعباس، عده‌ای در این استان با ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتی، مجلس را با بنگاه معاملاتی اشتباه گرفته‌اند. آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، اظهار داشت: در این ماه است که درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز می‌شود و ...

به گفته امام جمعه بندرعباس، عده‌ای در این استان با ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتی، مجلس را با بنگاه معاملاتی اشتباه گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: انتقاد امام جمعه بندرعباس از آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی در هرمزگان

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، اظهار داشت: در این ماه است که درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز می‌شود و باید مومنان نهایت استفاده را از این ماه نورانی ببرند.

وی به اهمیت صرفه‌جویی اشاره کرد و یادآور شد: اگر در مصرف حامل‌های انرژی و آب همینطور که الان در حال مصرف هستیم پیش برویم بی شک در سال‌های آینده کشور با مشکلاتی عدیده در این راستا مواجه می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه هدر دادن آب و اسراف آن، حرام شرعی است، ادامه داد: عده‌ای در این استان با ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتی، انتخابات مجلس و مجلس را با بنگاه معاملاتی اشتباه گرفته‌اند.

به گفته نعیم‌آبادی، در این راستا افرادی از همین الان تخریب را بر علیه گروه‌ها و افراد دیگر آغاز کرده‌اند و برای اثبات خود به هر دری می‌زنند، در حالی که مجلس جای دلال‌بازی و دلالی نیست.

وی در پایان به هفته قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: ممکن است در هر مجموعه اشتباهاتی رخ دهد، اما این دلیل نمی‌شود که کل مجموعه را زیرسئوال برد، چراکه در هر سازمانی ممکن است افرادی اشتباهاتی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13511

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.