مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه مصوبه نرخ سود تسهیلات به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ شده است، گفت: بانک‌ها ملزم به اجرای این مصوبه هستند. سید علی اصغر میرمحمد صادقی در گفت‌وگو در مورد ابلاغ مصوبه نرخ سود تسهیلات بانکی، اظهار داشت: مصوبه شورای پول و اعتبار در مورد نرخ سود تسهیلات عقود مبادله‌ای ۲۲ درصد ...

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه مصوبه نرخ سود تسهیلات به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ شده است، گفت: بانک‌ها ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

خبرگزاری فارس: مصوبه نرخ سود تسهیلات بانکی ابلاغ شده و بانک‌ها ملزم به اجرای آن هستند


سید علی اصغر میرمحمد صادقی در گفت‌وگو
در مورد ابلاغ مصوبه نرخ سود تسهیلات بانکی، اظهار داشت: مصوبه شورای پول و اعتبار در مورد نرخ سود تسهیلات عقود مبادله‌ای ۲۲ درصد و حداقل نرخ سود عقود مشارکتی ۲۱ درصد به بانک‌ها ابلاغ شده و آنها ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ابلاغ این مصوبه، بانک‌ها، همچنان نرخ‌های ۲۶ تا ۳۰ درصدی دریافت می‌کنند، گفت: مصوبه شورای پول و اعتبار لازم الاجراست و چون بانک مرکزی مصوبه را ابلاغ کرده، بانک‌ها قطعا آن را عملیاتی خواهند کرد.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد: این موارد را به معاونت نظارتی بانک مرکزی ارائه دهید و قطعا پیگیری خواهد شد.

به گزارش فارس، در مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ سود نرخ سود تسهیلات عقود غیرمشارکتی (مبادله‌ای) و تسهیلات اعطایی از سوی شرکت‌های لیزینگ، ۲۲ درصد و سود مورد انتظار عقود مشارکتی هنگام عقد قرارداد بین بانک‌ها و موسسات اعتباری و مشتری معادل ۲۱ درصد تعیین شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13496

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.