هفته دهم و پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه ششم تیرماه آغاز خواهد شد. در این هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، دو نماینده هرمزگان میزبان حریفان خود در بندرعباس هستند. همچنین آذرخش سرخون که با یک پیروزی می‌تواند به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند در سالن ...

هفته دهم و پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه ششم تیرماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: آذرخش سرخون بندرعباس به دنبال صعود به مرحله بعد


در این هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، دو نماینده هرمزگان میزبان حریفان خود در بندرعباس هستند.

همچنین آذرخش سرخون که با یک پیروزی می‌تواند به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم صدرنشین گروه سوم، سن‌ایچ ساوه می‌رود.

این در حالی است که نماینده ساوه ١٧ امتیاز دارد و با یک تساوی هم می‌تواند یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد باشد اما آذرخش سرخون ١۶ امتیازی باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند تا بتواند جواز مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست بیاورد.

شاگردان  عباس روزپیگر در تیم آذرخش سرخون در صورتی می‌توانند با تساوی هم پا به مرحله بعدی بگذارند که تیم یاران جوان بندرعباس از تیم مس رفسنجان امتیاز بگیرد در غیر این صورت آذرخش جز پیروزی چاره دیگری ندارد.

آذرخش برای کسب این سه امتیاز نیاز مبرم به هوادارن خود دارد، هوادارانی که در این چند بازی آن‌ها را تنها نگذاشته‌اند.

این بازی را  علی حفیظی، فرزاد رضایی، مهدی کندری و علیرضا خیاطی قضاوت خواهند کرد.

هم‌زمان با این مسابقه تیم ۱۱ امتیازی و رده چهارمی یاران جوان بندرعباس که دیگر امیدی به صعود ندارد و تنها با بازی درخشان خود و امتیاز گرفتن از حریف رفسنجانی‌ می‌تواند پله صعود برای آذرخش باشد در سالن بسیج بندرعباس به دیدار مس رفسنجان می‌رود.

مس ١۴ امتیازی که هفته گذشته در خانه مقابل آذرخش ۶ گل دریافت کرد، در این مسابقه تنها برای برد پا به میدان خواهد گذاشت تا شاید آذرخش مقابل سن‌ایچ ببازد و آنها در بندرعباس جشن صعود را به مرحله بعدی بر پا کنند.

داوری این بازی هم بر عهده آرمان قنبرزاده، مهدی صفایی، نادر یزدان‌نیا و اسماعیل حسینی است.

در دیگر بازی این گروه که تاثیری برای دو تیم ندارد، شاهین لردگان در خانه به دیدار تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان با قضاوت محمد بیاتی، صادق محمدی، مجتبی خوانساری و امیر باقری می‌رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13482

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.