مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان خبر داد. وی افزود: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز فرصت مناسبی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه در استان است و باید همزمان با مرکز استان در تمام شهرستان‌ها نیز انجمن‌های خیرین تشکیل شود. محسن زینلی ظهر امروز طی نشستی با اعلام این خبر، اظهار داشت: خیرین استان تاکنون در هر ...

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز هرمزگان تشکیل شد


وی افزود: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز فرصت مناسبی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه در استان است و باید همزمان با مرکز استان در تمام شهرستان‌ها نیز انجمن‌های خیرین تشکیل شود.
محسن زینلی ظهر امروز طی نشستی با اعلام این خبر، اظهار داشت: خیرین استان تاکنون در هر حوزه‌ای که کمبودی احساس می‌شود پیش‌قدم بوده‌اند و هم اکنون نیز راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شروع یک حرکت بزرگ برای ارتقاء فرهنگ استان است.

مدیرکل کتابخانه‌های هرمزگان به کمبود اعتبارات دولتی برای ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، ساخت کتابخانه جدید در برخی مناطق استان امکان‌پذیر نیست و خیران هرمزگانی می‌توانند با حمایت‌های خود زمینه دسترسی آسان شهروندان به کتاب را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: مرحوم شرفا شرفایی یک نمونه شاخص و گرامی از خیرین نیکوکار در زمینه کتابخانه‌سازی است که با بر جا گذاشتن میراثی ماندگار در جناح شهرستان بستک نام خود را زمره خیرین کتابخانه‌ساز برای همیشه تاریخ ثبت کرد.

زینلی‌ در ادامه ضمن تشریح اهمیت کتابخانه‌ها در فرهنگ و زندگی مردم ادامه داد: با انتخاب مکانی مناسب برای دور هم‌نشینی فرهنگی در اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با افزایش میزان علم و مطالعه مردم می‌توان فردای بهتری برای این استان متصور شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اگر نیازمند آینده‌سازان بزرگ برای این استان و ایران هستیم باید زمینه‌های آن را فراهم کنیم که یکی از بهترین آنها کتابخانه‌های عمومی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13465

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.