آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم در حالی شب گذشته برگزار شد که مسئولان بخش‌های مختلف تا پاسی از شب مشغول آماده‌سازی غرفه‌ها بودند. ● گزارش تصویری مرتبط آیین افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در باغ موزه ...

آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم در حالی شب گذشته برگزار شد که مسئولان بخش‌های مختلف تا پاسی از شب مشغول آماده‌سازی غرفه‌ها بودند.

آیین افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن کریم آغاز و وزیر ارشاد همزمان با قرائت قرآن به سالن وارد شد. در ادامه گروه موزیک رزم‌نوازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت زنده سرود جمهوری اسلامی ایران را برای حاضران اجرا کرد.

دکور آیین افتتاحیه نمایشگاه با زیبایی خاصی در سالن جلب نظر می کرد. این دکور تلفیقی از مضامین دفاع مقدس و قرآن کریم است که با ظرافت طراحی شده است.

 

 

اجرای ابتهال توسط «سید‌کریم موسوی» از دیگر برنامه‌های آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن بود و پس از آن نرم افزار «رمضان کریم» توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. در این نرم‌افزار ادعیه و مناجات‌های ماه مبارک رمضان با صدای «سید‌کریم موسوی» ارائه شده است.

پخش نماهنگ روند آماده‌سازی نمایشگاه قرآن از دیگر برنامه‌های آیین افتتاحیه بود که پخش موسیقی در زمینه این نماهنگ از نکات جالب آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن بود. همچنین خالی بودن بسیاری از صندلی‌های سالن از دیگر نکات آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن بود.

 

 

پس از مراسم افتتاحیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و ۲ شهید شناسایی شده باغ موزه دفاع مقدس با تقدیم گل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی تجلیل و سپس از برخی بخش‌های نمایشگاه بازدید کرد.

 

 

آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن در حالی شب گذشته برگزار شد که هنوز برخی از بخش‌های نمایشگاه آماده نیستند و مجریان راه‌اندازی این بخش‌ها تا پاسی از شب مشغول آماده‌سازی نمایشگاه قرآن بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13460

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.