معاون اول رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی رادیویی پیش‌بینی کرد که آمریکا با حملاتی به مراتب بدتر از ۱۱ سپتامبر مواجه خواهد شد. «بیزینس اینسایدر»،«دیک چنی»، معاون اول پیشین رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگویی با رادیوی «Salem Radio Network » اعلام کرد که آمریکا در دهه آینده با حملات کشنده‌تر از ۱۱ سپتامبر مواجه خواهد ...

معاون اول رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی رادیویی پیش‌بینی کرد که آمریکا با حملاتی به مراتب بدتر از ۱۱ سپتامبر مواجه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دیک چنی: آمریکا با حملات کشنده‌تر از ۱۱ سپتامبر مواجه خواهد شد


«
بیزینس اینسایدر»،«دیک چنی»، معاون اول پیشین رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگویی با رادیوی «Salem Radio Network » اعلام کرد که آمریکا در دهه آینده با حملات کشنده‌تر از ۱۱ سپتامبر مواجه خواهد شد.

بنابراین گزارش، چنی اظهار داشت:« من تصور می‌کنم حملات کشنده‌تری در راه باشد. تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی شخصی به طور قاچاق محموله‌ای هسته‌ای را نزدیک واشنگتن ‌دی‌سی حمل کند.»

چنی در پاسخ به سئوال مجری برنامه مبنی بر نحوه عملکرد آمریکا در حین مواجه شدن با چنین رویدادی گفت: «کلا در طی جنگ سرد نوعی حکومت نظامی برپا بوده و در حقیقت تداوم چنین برنامه خط مشی دولت آمریکا خواهد بود.»

گفتنی است که دیک چنی این هفته از سوی سیاستمداران آمریکایی بابت حمله به عراق  تحت فشار قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13456

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.