امام جمعه موقت سنندج گفت: گروه تروریستی داعش که امروز با نام اسلام، چهره اسلام را تخریب می‌کند، مولود استکبار جهانی و صهیونیسم است و هیچ ارتباطی با اهل سنت ندارد. ماموستا امین راستی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران قوه قضائیه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: عده‌ای در راستای احیای دین اسلام ...

امام جمعه موقت سنندج گفت: گروه تروریستی داعش که امروز با نام اسلام، چهره اسلام را تخریب می‌کند، مولود استکبار جهانی و صهیونیسم است و هیچ ارتباطی با اهل سنت ندارد.

خبرگزاری فارس: داعش هیچ ارتباطی با اهل سنت ندارد/ داعش در مسیر سلفیت و القاعده حرکت می‌کند


ماموستا امین راستی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران قوه قضائیه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: عده‌ای در راستای احیای دین اسلام و استمرار این حرکت الهی جان خود را فدا کردند و عده‌ای نیز در این مسیر تمام زندگی خود را وقف کرده‌اند.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، شهید بهشتی از جمله کسانی بود که در مقابل دو جریان تحجر واپس‌گرایی که اندیشه‌های امام راحل را نمی‌پذیرفتند و شریعت و دین را به عنوان یک برنامه جامع زندگی بشری قبول نداشتند ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: در تمامی ابعاد زندگی اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تمامی مسائل در شریعت اسلام قابل استخراج و استنباط است و شهید بهشتی توانست تمامی معادلات سیاستمداران در دنیا که اعتقاد داشتند دین اسلام نمی‌تواند حکومت بکند را برهم زد.

ماموستا راستی دشمنان دین اسلام و علی‌الخصوص استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند دین اسلام دین حکومتی است و می‌تواند تمامی نیازهای بشری را تامین کند و به همین خاطر آن را خطری بزرگ برای خود احساس می‌دانند و آنها برای مقابله با این دین الهی یک روز طالبان و القاعده، یک روز سلفیت و امروز داعش را درست کرده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: این گروه‌ها که همگی آنها مولود استکبار و صهیونیست هستند با نام اسلام سر مردم را ذبح کرده و با آن فوتبال می‌کنند و این جز مخالفت با دین خدا و تخریب چهره دین اسلام چیز دیگری به دنبال ندارد.

راستی گفت: داعشی که امروز با نااسلام در صدد تخریب چهره دین اسلام هستند مولود استکبار جهانی است که هیچ ارتباطی به اهل سنت ندارد بلکه آنها می‌خواهند از حاکمیت قرآن و دین اسلام بر جهان جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنها این گروه‌ها را برای ضربه‌زدن به دین اسلام درست می‌کنند در صورتی که خداوند وعده داده است که تا قیامت از دین اسلام حفاظت خواهد کرد و به همین دلیل تاکنون این دشمنان نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

راستی دین اسلام را پیشرو در تمامی مسائل بشریت دانست که برای تمامی نیازهای فطرت انسان برنامه دارد و گفت: سازمان ملل منشور حقوق بشر را تدوین کرده و این در صورتی است که یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش دین اسلام حقوق بشر به مردم اعلام کرده است.

وی حکومت اسلامی ایران را به یک کشتی توصیف کرد که ناخدای آن رهبری جامع‌الشرایط است که می‌تواند آن را به ساحل نجات هدایت کند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطاب به کارکنان و قضات دستگاه قضائی کردستان گفت: همه شماها زیر ذره‌بین خداوند، مردم و اولیای الهی هستید چرا که کار شماها نسبت به کار کردن در دیگر ادارات تفاوت‌های زیادی دارد.

ماموستا راستی که خود از قضات دادگستری استان کردستان است، افزود: ما در معرض امتحان هستیم و باید به نحوی عمل کنیم که هیچ فردی نتواند مطلبی از ما را در جامعه ارائه کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13453

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.