رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: متاسفانه در جریان فتنه ضربه بدی از این ناحیه متوجه نظام شد و بهانه‌ای به دست غربی‌ها افتاد که با استفاده از آن دموکراسی ما را که واقعا در خاورمیانه نظیر ندارد لکه دار کنند. محمدجواد لاریجانی در جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر ضمن تشریح عملکرد و ...

رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: متاسفانه در جریان فتنه ضربه بدی از این ناحیه متوجه نظام شد و بهانه‌ای به دست غربی‌ها افتاد که با استفاده از آن دموکراسی ما را که واقعا در خاورمیانه نظیر ندارد لکه دار کنند.

خبرگزاری فارس: فتنه ۸۸ بهانه دست غربی‌ها داد تا دموکراسی ما را که در خاورمیانه نظیر ندارد لکه‌دار کنند


محمدجواد لاریجانی در جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای حقوق بشر گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور ذاتی و براساس مبانی عقلانیت اسلامی به حقوق بشر احترام می گذارد.

وی افزود: درحالی مورد فشارها و هجمه های ناجوانمردانه از سوی غرب قرار گرفته‌ایم که متحدان آنها در منطقه حتی یک نمونه از سوابق دموکراسی، آزادی های مدنی وپیشرفت های پدید آمده برای آحاد ملت از جمله زنان در کارنامه خود ندارند.

محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه غرب با امکانات وسیع خود اقدام به مخدوش کردن چهره نظام در صحنه بین المللی کرده است گفت: حقوق بشر باید مورد توجه همه قرار گیرد و به عنوان یک پروژه دراز مدت روی آن سرمایه گذاری و تمرکز شود چرا که این امر نیاز به مداومت دارد و ما باید در دفاع از خودمان و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و زدودن زنگار اتهامات از چهره خود، برنامه ریزی های کلان داشته باشیم.

دبیر ستاد حقوق بشر با ابراز تاسف از رخداد فتنه ۸۸ گفت: متاسفانه در جریان فتنه ضربه بدی از این ناحیه متوجه نظام شد و بهانه ای به دست غربی ها افتاد که با استفاده از آن بسیاری از دستاوردهای عظیم نظام را مخدوش کنند و حتی دموکراسی ما را که واقعا در خاورمیانه نظیر ندارد لکه دار کنند.

لاریجانی در ادامه تاکید کرد: اما پیروزی اخیر آقای روحانی در انتخابات نشان داد، این اتهامات بی پایه و اساس بوده است و من در همان روزهای آغازین در نامه ای خطاب به ایشان نوشتم که این ویژگی مردم‌سالاری نظام اسلامی، برگ برنده ای است که غربی ها به هیچ وجه تحمل آن را ندارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13441

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.