عصر امروز با حضور معاون سازمان مالیاتی کشور و رئیس اتحادیه طلا و جواهر موضوع مالیات بر ارزش افزوده این صنف بررسی شد. قانون مالیات بر ارزش افزوده به عنوان نخستین مالیات بر مصرف در کشور در خرداد ۸۷ تصویب و از اول مهر ۱۳۸۷ اجرا شد. این قانون به عنوان آزمایشی ۵ ساله اجرا ...

عصر امروز با حضور معاون سازمان مالیاتی کشور و رئیس اتحادیه طلا و جواهر موضوع مالیات بر ارزش افزوده این صنف بررسی شد.

خبرگزاری فارس: میزگرد مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان برگزار شد/مالیاتی که مردم می‌پردازند، اما طلافروش اعتراض می‌کند


قانون مالیات بر ارزش افزوده به عنوان نخستین مالیات بر مصرف در کشور در خرداد ۸۷ تصویب و از اول مهر ۱۳۸۷ اجرا شد.

این قانون به عنوان آزمایشی ۵ ساله اجرا شد و سال گذشته اجرای آن بازهم تمدید شد.

ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده از اول تا ۱۵ تیرماه سال جاری برای فصل بهار ۹۳ در حال انجام است، از این رو یکی از مشکلات و مباحث با اهمیت ارزش افزوده مربوط صنف طلا فروشان بوده که در این راستا میزگردی در مورد چالش‌ها و بررسی راهکارهای اجرای بهتر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور علیرضا طاری بخش معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور و محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در محل خبرگزاری فارس برگزار شد.

کشتی آرای به اجرای کامل قانون مالیات بر ارزش افزوده و اینکه هیچ گاه صنف طلافروش مقابل سازمان مالیاتی قرار ندارد و هیچ گاه سازمان هم مقابل طلافروشان قرار نگرفته، تاکید کرد و همچنین بر وجود نارسایی و تخلف برخی طلافروشان اذعان داشت.

همچنین طاری بخش معاون سازمان امور مالیاتی به گرفته شدن مالیات بر ارزش افزوده توسط ۹۰ درصد صنف طلافروشان اشاره داشت و خواستار اجرای دقیق و نظارت کامل قانون توسط اتحادیه کشوری طلا و جواهر شد.

مشروح این میزگرد فردا چهارشنبه منتشر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13435

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.