استاندار هرمزگان گفت: از تمامی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در هرمزگان را دارند حمایت کرده و در راستای تسهیل امور در این بخش گام برمی‌داریم.     جاسم جادری عصر امروز در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران ‌با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و کلان دولت تدبیر و امید جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش ...

استاندار هرمزگان گفت: از تمامی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در هرمزگان را دارند حمایت کرده و در راستای تسهیل امور در این بخش گام برمی‌داریم.

خبرگزاری فارس: حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در هرمزگان

 

 

جاسم جادری عصر امروز در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران ‌با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و کلان دولت تدبیر و امید جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی است، افزود: استان هرمزگان دارای قابلیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: ما از تمامی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در هرمزگان را دارند حمایت کرده و در راستای تسهیل امور در این بخش گام برمی‌داریم.

‌جادری خاطرنشان کرد: راه نجات از مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و رونق تولید، توسعه سرمایه‌گذاری است.

‌در این نشست سرمایه‌گذاران مباحث و طرح‌هایی در مورد سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، صنعت، تولید، صنایع تبدیلی و سایر بخش‌ها در استان هرمزگان مطرح کردند و مقرر شد این طرح‌ها پس از کارشناسی در شورای برنامه‌ریزی استان، وارد فاز عملیاتی شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13427

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.