نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال موقتاً منتفی شده است، گفت: این فراکسیون هیچ ارتباطی با دولت ندارد. ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال موقتا منتفی شده است، اظهار داشت: برخی در این زمینه ناسزاگویی‌هایی ...

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال موقتاً منتفی شده است، گفت: این فراکسیون هیچ ارتباطی با دولت ندارد.

خبرگزاری فارس: تشکیل فراکسیون اعتدال موقتاً منتفی شد/ این فراکسیون هیچ ارتباطی با دولت ندارد


ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو
با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال موقتا منتفی شده است، اظهار داشت: برخی در این زمینه ناسزاگویی‌هایی کردند که بحث تشکیل فراکسیون تحت‌الشعاع قرار گرفت و ‌برخی با بداخلاقی فراکسیون را به دولت منتسب کردند که این به دور از اخلاق مطبوعاتی و نمایندگی است.

وی اضافه کرد: اخیرا از سوی یکی از نمایندگان بحث‌هایی مطرح شد که همگی اینها نشان می‌دهد که برخی به قوانین مجلس پایبند نیستند.

نماینده رباط کریم در پاسخ به این سوال که آیا تصور نمی‌کنید انتخاب نام اعتدال برای یک فراکسیون که شعار انتخاباتی آقای روحانی بود، سبب انتساب فراکسیون اعتدال به دولت شد، خاطرنشان کرد: بله، من به نوعی به مخالفان حق می‌دهم که اینگونه بیندیشند، اما اعتدال منحصر به دولت و گروه‌های دیگر نیست، اعتدال یک روش معقولی است که باید سراسر مجلس را فرا گیرد.

نکو با بیان اینکه در حال بررسی این هستیم که چگونه به بحث تشکیل فراکسیون اعتدال ورود کنیم، تصریح کرد: باید طوری وارد شویم که برخی نام اعتدال را لگدمال نکنند.

وی با اشاره به اینکه برخی به بهانه تشکیل فراکسیون اعتدال به دنبال ذبح دولت هستند، ادامه داد: قطعا فراکسیون اعتدال شکل خواهد گرفت و امروز هم رویکرد مجلس، به سمت اعتدال‌گرایی است.

نماینده رباط کریم در ادامه تأکید کرد: فراکسیون اعتدال تشکیل خواهد شد، اما زمانی برایش تعیین نمی‌کنم تا این بحث مجددا به حاشیه نرود.

نکو اعتدال را واژه مقدسی دانست و عنوان کرد: نباید عده‌ای این واژه را زیر سؤال ببرند، باید تأکید کنم که فراکسیون اعتدال هیچ ارتباطی با دولت ندارد و فقط جرم ما این بود که گفتیم از شیوه‌های اعتدالی همگان استقبال می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13407

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.