رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دیدار مسئولان دستگاه قوه قضائیه با مقام معظم رهبری گفت: عملکرد قوه قضائیه مورد رضایت رهبر معظم انقلاب بوده است. محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که ظهر امروز (سه‌شنبه) سوم تیرماه در دفتر مرکزی این ...

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دیدار مسئولان دستگاه قوه قضائیه با مقام معظم رهبری گفت: عملکرد قوه قضائیه مورد رضایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

خبرگزاری فارس: عملکرد قوه قضائیه مورد رضایت رهبری است/ برای بازگشایی سفارت انگلیس اهل باج‌دهی نیستیم


محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که ظهر امروز (سه‌شنبه) سوم تیرماه در دفتر مرکزی این جبهه برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهارات اخیر رئیس دستگاه قوه قضائیه درباره عملکرد صدا و سیما به دیدار اخیر رئیس دستگاه قوه قضائیه و دست‌اندرکاران این قوه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: درباره رئیس دستگاه قوه قضائیه باید بگویم من کمتر شخص حقیقی و حقوقی را دیدم که مقام معظم رهبری از وی با این صفات یاد کند و در مجموع عملکرد قوه قضائیه مورد رضایت مقام معظم رهبری بوده و هست که در دور دوم فعالیت وی ۶ اولویت را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه انتقادات رئیس دستگاه قضا درباره صدا و سیما از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: صدا و سیما از سویی باید به صورت فراقوه‌ای عمل کند و از سویی به دلیل آنکه زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند باید برنامه‌هایی را در شان این قوه اجرا کند بنابراین مسئولان صدا و سیما می‌توانند جلسه‌ای با حضور قوای سه‌گانه تشکیل داده تا دغدغه‌های قوای کشور را بشنوند و تا آنجا که می‌توانند برای رفع اشکالات آن تلاش کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر بازگشایی سفارت انگلستان، خاطرنشان کرد: من همان موقع که بحث سفارت انگلستان مطرح شد، گفتم که باید امنیت سفارتخانه‌ها حفظ شود اما اکنون که در دوران حل کردن روابط بین‌المللی با سایر کشورها و اجرای سیاست نرمش قهرمانانه هستیم، باید بگوییم که اهل باج‌دهی نیستیم و پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب این امری است که بارها امتحان شده است.

باهنر ادامه داد: چند سال پیش موضوعی پیش آمد که مجموعه سفرای اروپایی ایران را ترک کردند و گمان کردند برای ایران با رفتن‌شان مشکلی پیش می‌آید اما پس از مدتی که درخواست بازگشت به ایران را مطرح کردند ایران شرط بازگشت آنها را، عذرخواهی آنان از رفتار سابق خود گذاشت که این امر نباید از حافظه تاریخی آنان پاک شود.

وی با بیان اینکه ایران آمادگی دارد با تمام کشورها ارتباط خود را ادامه دهد، تصریح کرد: به نظر ما می‌توانیم با یکدیگر فعالیت برد- برد داشته باشیم اما اگر آنان بخواهند این بازی را به صورت برد-باخت تجربه کنند باید بگوییم که از سال ۱۳۴۰ که کشورمان مبارزاتی را در مبارزه با طاغوت شروع کردند و با وجود آنکه نظام طاغوتی مورد حمایت نظام سلطه بود، این بازی برد- باخت را تجربه کردیم و اکنون خود آنها بگویند که برنده این بازی چه کسی بوده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به توانمندی و اراده کشور ایران تصریح کرد: ما نمی‌ترسیم و به تعهدات خود پایبند هستیم و تا زمانی که آنها به تعهدات خود پایبند باشند بنابراین در قضیه سفارت انگلیس باید بگوییم که می‌توانیم بازی را برد- برد جلو ببریم اما اگر آنها تصمیم دارند بازی برد- باخت را ادامه دهند باید بدانند که تجربه طولانی در این امر داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13405

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.