فرماندار بستک گفت: ورود به حوزه‌ها در عصر امروز باید با روحیه جهادی همراه باشد. میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در دیدار با خیرین شهرستان با تأکید بر اینکه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است، اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان ایران اسلامی به ندای ولایت لبیک گفته ...

فرماندار بستک گفت: ورود به حوزه‌ها در عصر امروز باید با روحیه جهادی همراه باشد.

خبرگزاری فارس: ورود به حوزه‌ها باید با روحیه جهادی همراه باشد


میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در دیدار با خیرین شهرستان با تأکید بر اینکه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است، اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان ایران اسلامی به ندای ولایت لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را در راه تحقق اهداف انقلاب هدیه دادند، امروز باید در حوزه‌های دیگر با روحیه جهادی وارد میدان شده و برای اجرای برنامه های پیش‌بینی شده، تلاش کنیم.

وی با ذکر یاد شهدا که بالاترین خیرین هستند و با ایثار جان خویش در راه خدای متعال و حفظ کیان اسلام و ایران بزرگترین ارزش را به یادگار گذاشته‌اند، افزود: کار خیرین در این دوران نزدیک به حرکت شهدا در دفاع از اسلام و ولایت و اعتلای جامعه است.

فرماندار شهرستان بستک به فرهنگ نوع دوستی در ایران اشاره کرد و گفت: این فرهنگ ریشه در دین مقدس اسلام دارد و مردم ایران با این فرهنگ رشد پیدا کرده و همواره در کار خیر و نیک از هم پیشی می‌گیرند.

ایزدی‌پور بیان داشت: بستک به عنوان شهرستانی که خیرین آن همواره در امور خیریه و کارهای عام المنفعه پیشتازند و از لحاظ انجام کارهای بزرگی که توسط افراد نیکوکار و نیک اندیش اجرا شده است، در استان هرمزگان می‌درخشد. من به عنوان خادم مردم شریف، بر دستان پاک خیرین شهرستان که برای تربیت و پرورش آینده سازان این کشور، بهداشت و درمان، ساخت مساجد و …  وارد این عرصه مقدس شده‌اند، بوسه می‌زنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13379

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.