دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه برای فعالیت مشکل قانونی ندارد، گفت: ما برای اینکه فعالیت‌مان خلاف قانون نباشد، درخواست ثبت کردیم که هنوز جواب رسمی نداده‌اند اما گفته‌اند مشکلی برای فعالیت‌مان هم وجود ندارد. حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو، در خصوص آخرین وضعیت ثبت قانونی این جبهه ...

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه برای فعالیت مشکل قانونی ندارد، گفت: ما برای اینکه فعالیت‌مان خلاف قانون نباشد، درخواست ثبت کردیم که هنوز جواب رسمی نداده‌اند اما گفته‌اند مشکلی برای فعالیت‌مان هم وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: جبهه پایداری برای فعالیت مشکل قانونی ندارد/ وزارت کشور هنوز جواب رسمی نداده است


حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو
، در خصوص آخرین وضعیت ثبت قانونی این جبهه در وزارت کشور، اظهار داشت: ما به خاطر اینکه فعالیت‌مان خلاف قانون نباشد، درخواست ثبت کردیم و در حال حاضر باید کمیسیون مربوطه در این زمینه ترتیب اثر دهد.

آقاتهرانی ادامه داد: درباره افرادی که اسامی آنها را به عنوان هیأت موسس داده‌ایم،‌ بعید است مشکلی وجود داشته باشد اما هنوز وزارت کشور به ما جواب رسمی نداده است.

دبیرکل جبهه پایداری در عین حال تأکید کرد: البته آقای بخشایش به عنوان عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفته است که مشکلی برای فعالیت‌مان وجود ندارد و آنها نیز باید تحقیقات خود را تکمیل کنند.

به گزارش فارس، پیش از این یک عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفته بود: فرآیند ثبت قانونی جبهه پایداری در حال انجام است و استمرار فعالیت این جبهه در حال حاضر مشکلی ندارد.

همچنین حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور نیز در این باره گفته بود: از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون ۱۱ تشکل و حزب سیاسی برای دریافت مجوز نام‌نویسی کرده‌اند که تقاضای آنها در دست بررسی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13358

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.