دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از رونمایی ۳ بازی رایانه‌ای ویژه دانش‌آموزان در ابتدای مهر خبر داد و گفت: نسخه دوم بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران به طور رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حاشیه نشست خبری اعلام برنامه‌های تابستانی این اتحادیه برای دانش‌آموزان که در محل ...

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از رونمایی ۳ بازی رایانه‌ای ویژه دانش‌آموزان در ابتدای مهر خبر داد و گفت: نسخه دوم بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران به طور رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از ۳ بازی رایانه‌ای در ابتدای مهر/ توزیع رایگان نسخه دوم بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران


حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حاشیه نشست خبری اعلام برنامه‌های تابستانی این اتحادیه برای دانش‌آموزان که در محل اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان برگزار شد، از رونمایی از ۳ بازی رایانه‌ای برای دانش‌آموزان در مهر امسال خبر داد و گفت:‌ یکی از این بازی‌ها درباره تربیت اقتصادی است و یکی دیگر هم نسخه جدید بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران است.

وی در خصوص نحوه توزیع بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران بین دانش‌آموزان گفت: این بازی به طور رایگان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس در اختیار دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران در ۸ مرحله طراحی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13354

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.