رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد گفت : ارتقاء شان و منزلت معلمین جز با تلاش و کوشش مجموعه معلمین و به خصوص پرسنل اداری آموزش و پرورش محقق نخواهد شد. به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در حد شان و منزلت ...

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد گفت : ارتقاء شان و منزلت معلمین جز با تلاش و کوشش مجموعه معلمین و به خصوص پرسنل اداری آموزش و پرورش محقق نخواهد شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در حد شان و منزلت فرهنگیان را مورد تاکید قرارداده و اظهار داشت : ارتقاء شان و منزلت معلمین جز با تلاش و کوشش مجموعه معلمین و به خصوص پرسنل اداری آموزش و پرورش محقق نخواهد شد.

مهدی سالاری در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و همچنین آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید(پروژه مهر)نیز عنوان داشت :اداره آموزش و پرورش حاجی آباد افزایش پوشش تحصیلی،شناسایی و پیگیری علل ترک تحصیل دانش آموزان و رفع آن،بررسی و ارزیابی عملکرد مدیران جهت ابقاء و یا انتصاب ،پیگیری جدی پایگاه انتخاب رشته و استفاده از ظرفیت های سایر دستگاهها که مورد تاکید اداره کل نیز می باشد را در برنامه سال تحصیلی آتی مد نظر قرار خواهد داد.

وی در صحبت های خود به طرح های داناب ،همگام با قرآن،تعالی مدیران اشاره نموده و از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی و فرهنگ در آینده ای نزدیک خبر داد.

روز یک شنبه اول تیرماه راس ساعت هفت و نیم نشست شورای معاونین با هدف انتقال مباحث گردهمایی روسای آموزش و پرورش به معاونین و کارشناسان اداره در محل دفتر ریاست اداره اموزش و پرورش حاجی آباد تشکیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13339

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.