جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای در حمایت از فتوای آیت الله سیستانی اعلام کرد: رمز اقتدار و پیروزی‌های ملت عراق در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود است. در اطلاعیه صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از مرجعیت دینی عراق و فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی ...

جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای در حمایت از فتوای آیت الله سیستانی اعلام کرد: رمز اقتدار و پیروزی‌های ملت عراق در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود است.

خبرگزاری فارس: رمز پیروزی ملت عراق در پیروی از رهبران دینی است

در اطلاعیه صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از مرجعیت دینی عراق و فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی آمده است: بررسی روند تحولات عراق پس از حمله وحشیانه گروه‌های تکفیری و بعثی به سرکردگی داعش حاکی از کنترل اوضاع توسط دولت و مردم غیور عراق دارد و بدیهی است که موفقیت دولت و ارتش عراق در مدیریت بحران بدون حمایت مراجع عظام و علمای اعلام، ممکن نبود.

در این اطلاعیه تصریح شده است: صدور فتوای جهاد توسط مقام عالی مرجعیت، آیت الله سیستانی و سایر مراجع و علمای اهل سنت و تبعیت غیور مردان عراقی در لبیک به جهاد علیه عناصر تکفیری مهم ترین علت کنترل اوضاع و مدیریت بحران در عراق است. رهبری مراجع معظم و علما و تبعیت جامعه اسلامی از دیر باز رمز موفقیت ملت‌های مسلمان در مقابل دسیسه‌ها و فتنه‌های تحمیلی بوده است که بار دیگر شاهد موفقیت این الگو در کنترل بحران عراق بودیم.

در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حمایت کامل و قاطع از فتوای جهاد  مراجع معظم، علی الخصوص حضرت آیت الله العظمی سیستانی( دامت برکاته)، ضمن تشکر از لبیک مردم به مقام مرجیعت، ملت عراق اعم از شیعه، سنی و عشایر غیور، را به وحدت و تبعیت بیشتر از رهبری مرجعیت توصیه کرده و رمز اقتدار و پیروزی‌های ملت عراق را در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود می‌داند. امید است با ادامه روند جهاد عمومی در عراق، ریشه تکفیر و تروریست برای همیشه از عراق و عتبات عالیات، برچیده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13333

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.