دروازه‌بان تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی هم‌قسم شده‌ایم.     ، حسین زرنگاری جمعه شب در پایان بازی تیمش با تاک تیران اصفهان که با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید، گفت: این پیروزی زحمت همه بازیکنان بود و مزد زحمات چندین ماه خود را ...

دروازه‌بان تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی هم‌قسم شده‌ایم.

خبرگزاری فارس: برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی هم‌قسم شده‌ایم

 

 

، حسین زرنگاری جمعه شب در پایان بازی تیمش با تاک تیران اصفهان که با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید، گفت: این پیروزی زحمت همه بازیکنان بود و مزد زحمات چندین ماه خود را با نایب قهرمانی در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی گرفتیم.

وی اظهار کرد: در نیم فصل اول تنها مقابل دریانوردان بوشهر شکست خوردیم ولی مطمئن باشید در نیم فصل دوم این شکست را جبران خواهیم کرد زیرا بازیکنان شهرداری هم‌قسم شده‌اند که در این فصل یک بار دیگر قهرمانی خودمان را تکرار کنیم.

زرنگاری بیان کرد: پشتکار بازیکنان تیم بسیار خوب است و این پشتکار باعث شده که روز به روز نتایج بهتری کسب کنیم و این کار تنها دلیلش همدلی اعضای تیم و کادر فنی است.

وی از تمام مسئولان شهرداری بندرعباس خواست تا حمایت خودشان را از تیم فوتبال ساحلی ادامه بدهند و گفت: این حمایت‌ها به ما انرژی و روحیه می‌بخشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13302

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.