فرمانده سپاه قشم گفت: سالن شهید حسن ذاکری در فضایی بیش از یک‌هزار متر و سالن ورزشی رزمی ۹ دی با مساحت ۴۰۰ مترمربع با بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار طی کمتر از ۲ سال احداث شده است. وی با اشاره به اینکه بسیج بهترین نهاد برای ترویج دفاع از فعالیت ...

فرمانده سپاه قشم گفت: سالن شهید حسن ذاکری در فضایی بیش از یک‌هزار متر و سالن ورزشی رزمی ۹ دی با مساحت ۴۰۰ مترمربع با بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار طی کمتر از ۲ سال احداث شده است.

خبرگزاری فارس: دو سالن طرح صالحین در قشم افتتاح شد


وی با اشاره به اینکه بسیج بهترین نهاد برای ترویج دفاع از فعالیت فرهنگی بوده، افزود: با هدف تقویت هر دو بعد معنوی و جسمی نیروهای بسیج، سالن‌های فرهنگی ـ ورزشی ۹ دی و سالن شهید حسن ذاکری توسط سپاه قشم و با کمک خیرین و سازمان منطقه آزاد، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
حمید ماندگاری شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دو سالن ورزشی سپاه قشم که با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و برای حفظ این ارزش‌ها باید همواره در وسط میدان باشد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم در ادامه با اشاره به منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، تفکر بسیج و اهداف آن بیان داشت: ایجاد حقله‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری است که برای ترویج فرهنگ بسیجی در نهادها، اداره‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط بسیج اجرا شده و در حال گسترش است.

ماندگاری با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها وارد و به خاطر ظرفیت و توانایی‌های ویژه‌اش به خوبی عمل می‌کند، تصریح کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری احساس تکلیف و آمادگی همه جانبه برای ورود به همه عرصه‌ها است.

وی اضافه کرد: سالن فرهنگی و ورزشی صالحین شهید حسن ذاکری در فضایی بیش از یک‌هزار متر و سالن ورزشی رزمی ۹ دی با مساحت ۴۰۰ مترمربع با بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و طی کمتر از ۲ سال برای استفاده جوانان و سایر برنامه‌های فرهنگی و مرتبط احداث شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم در پایان با اشاره فتوای مراجع عالیقدر عراق مبنی بر جهاد علیه گروهک تروریستی تکفیری ـ بعثی داعش، خاطرنشان کرد: مردم عراق برای مقابله با گروهک‌های تروریستی بسیج شده‌اند که همین امر می‌تواند عراق را از خطر جدی نجات دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13272

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.