۲۰۰ هزار مانتوی سبز که اگر قیمت هر کدام را حداقل قیمت ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم ، تقریبا هزینه معادل ۴ میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد. ۱۰ خرداد ماه سال ۸۸ بود که خبر به شرح زیر روی خروجی خبرگزاری ها رفت : فائزه هاشمی رفسنجانی ۲۰۰هزار مانتوی سبز را ...

پشت پرده توزیع مانتوهای سبز در فتنه به دستور فائزه هاشمی+تصاویر

۲۰۰ هزار مانتوی سبز که اگر قیمت هر کدام را حداقل قیمت ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم ، تقریبا هزینه معادل ۴ میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.

۱۰ خرداد ماه سال ۸۸ بود که خبر به شرح زیر روی خروجی خبرگزاری ها رفت : فائزه هاشمی رفسنجانی ۲۰۰هزار مانتوی سبز را برای طرح دختران فیروزه ای (حامیان میر حسین) سفارش داده و آماده کرده است.

۲۰۰ هزار مانتوی سبز که اگر قیمت هر کدام را  حداقل قیمت ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم  ، تقریبا هزینه معادل ۴ میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.

، طرح جدید فائزه هاشمی رفسنجانی برای هدیه به دختران و زنان حامی میر حسین موسوی است که ظاهرا کار سفارش و دوخت آن به پایان رسیده و قرار است پس از سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در هفته پایانی منتهی به انتخابات ریاست جمهوری به دختران و زنان حامی میر حسین موسوی که از قبل سازماندهی شده اند اعطاء گردد.

این گزارش می افزاید طرح “دختران فیروزه ای” که موج بعدی عملیات روانی ستاد آقای میر حسین موسوی برای جلب آراء است توسط فائزه هاشمی رفسنجانی تهیه شده و هزینه مالی آن توسط وی و حزب کارگزاران سازندگی تامین شده است.

گفتنی است ستاد میر حسین موسوی علیرغم استفاده مالی و تبلیغاتی فراوان از حزب کارگزاران سازندگی، حمایت علنی گروه مذکور از میر حسین موسوی را به هیچ وجه نمایان نساخته و نگرانی جدی برای از دست رفتن آراء موسوی به خاطر فاش شدن پیوند وی با بنگاه مالی، اقتصادی و تبلیغاتی مرتبط با  حزب کارگزاران سازندگی در ستاد میر حسین موسوی وجود دارد.

 

بخشی از تبلیغات اصلاح طلبان و حزب کارگزاران برای  سران فتنه در سال ۸۸ به شرح زیر است :





























برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13240

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.